(تصاویر) سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار بعد 15 سال

(تصاویر) سولماز آقمقانی بازیگر سریال سه در چهار بعد 15 سال

سولماز آقمقانی (زاده ۱۵ خرداد ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است

کد خبر : ۱۸۶۵۸۸
بازدید : ۴۲۱۹

سولماز آقمقانی (زاده ۱۵ خرداد ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌ است.

در ادامه تصاویری از تغییر چهره سولماز آقمقانی را بعد از 15سال می بینید:

سولماز آقمقانی در سریال سه در چهار

5

عکس های جدیدی از سولماز آقمقانی

6

7

8

9

10

داستان سریال سه در چهار

در سریال سه در چهار در مورد دو باجناق و خانواده‌هایشان است که به دلیل قبول شدن فرزندانشان در دانشگاه خانواده خود را درگیر مشکلات متعددی می کنند و برای تأمین هزینه زندگی، تصمیم می‌گیرند یک شرکت خدماتی تأسیس کنند و این مسئله آن‌ها را درگیر ماجراهایی تازه و بامزه می‌کند. از آنجایی که آنها سرمایه‌ای برای راه‌اندازی شرکت ندارند، سیروس خانه‌ی خود را رهن داده و به همراه خانواده‌اش به محل زندگی رحمان نقل مکان می‌کند.

11

پیشنهادهای کاری مجانی!

این روزها کسانی که از من درخواست بازی در فیلم هایشان را می کنند؛ تقاضای آوردن سرمایه گذار به کارشان را دارند و اکثرا می گویند که کمبود بودجه دارند و می خواهند به صورت مجانی برایشان بازی کنم.

فاصله از بازیگری

نباید ساخت سریال‌ها فقط برای پرکردن ساعت پخش باشد. توجه به کیفیت و استفاده از بازیگران واقعی بسیار مهم است من زمان زیادی است که از کار گوشه‌گیری کرده‌ام چرا که بسیاری از افراد تازه وارد به این حرفه را نمی شناسم.

فیلم های سینمایی سولماز آقمقانی

10

 

سریال های سولماز آقمقانی

 

11

 

منبع: گفتنی

 

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید