تصاویر/ تحول در میتسوبیشی شروع شد

تصاویر/ تحول در میتسوبیشی شروع شد

با وجودی که همه برندها به سمت ساخت مدل‌های کراس می‌روند، میتسوبیشی از یک ون زیبا با نام اکسپندر رونمایی کرده که با استقبال زیادی از سوی بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی خودروی اندونزی مواجه شده و بسیاری از سایت های جهانی لب به تحسین میتسوبیشی گشوده‌اند.

کد خبر : ۴۰۶۸۵
بازدید : ۵۹۶۹
فرادید | قبلا هم گفتیم که میتسو در راهی که می‌رود مصمم است و تلاش دارد بدون توجه به برخی جریانات مد روز به سهم فروش خود در بازارهای مختلف اضافه کند. این رویکرد که به دلیل تمرکز مدوام میتسو بر ساخت خودروهای کراس‌اوور انتخاب شده با نگاه به آینده قصد دارد بخت خودروساز بزرگ سرزمین آفتاب تابان را در کلاس های جدید مثل ون‌ها و سدان‌های اقتصادی امتحان کند و اخیرا با رونمایی از مینی‌ون اکسپندر وارد دور تازه ای شده است. اکسپندر که از آخرین تکنولوژی های روز و زبان طراحی جدید میتسوبیشی سود برده، پس از رونمایی در اندونزی قرار است به زودی راهی بازارهای جهانی شود.
تحول در میتسوبیشی شروع شد
بنابر اعلام شرکت میتسوبیشی این مینی ون جدید طرح خود را از کانسپت ایکس‌ام الهام گرفته و حاصل ادغام یک ون اقتصادی با یک شاسی بلند متوسط است. طراحی منحصر به فرد و پویای مینی ون اکسپندر(Expander) به شکلی است که در نگاه اول طرح جلو پنجره خاص و چراغ‌های عقب ال شکل آن جلب توجه می‌کند. استراتيی جدید میتسو در طراحی محصولاتش به این شکل است که با طرح یک حجم تیز و الحاق زوایای جذاب به بدنه فرمی خشن و اسپورت به تولیداتش بدهد.
تحول در میتسوبیشی شروع شد
در اکسپندر نکته اصلی این است که چراغ های جلو دو تکه شده و میتسو با استفاده از یک نوار باریک در بالای گلگیرهای جلو و یک چراغ بزرگ در میانه سپر، سعی کرده تا از طرح های قدیمی خود فاصله بگیرد. در عین حال نوار کرومی شکسته جدیدی که اخیرا در همه تولیدات میتسو وجود دارد در اکسپندر دو چراغ جلو را به هم وصل می‌کند. در کناره اکسپندر اثری از خطوط مواج نیست و تنها خطی که وجود دارد چراغ های عقب را به درب جلو متصل می‌کند.
تحول در میتسوبیشی شروع شد
چراغ سه ضلعی و بزرگ عقب هم که شباهت‌هایی به طرح عقب رنو اسپیس دارد زیبایی خاصی به اکسپندر داده است. اتاق میتسو جایی است که تفاوت های ملمسوی با محصولات فعلی را می توان در آن دید. استفاده از رنگ‌های متضاد در کنار استفاده از چوب و چرم و به کار گیری خطوط مواج باعث شده تا یک داشبورد منظم را شاهد باشیم که به راحتی هفت سرنشین را در سه ردیف صندلی جای می‌دهد.
تحول در میتسوبیشی شروع شد
زیر کاپوت مینی ون دیفرانسیل جلوی اکسپندر از پیشرانه‌ای بنزینی با حجم موتور 5/1 لیتری 16 سوپاپ و توربو بهره گرفته شده که احتمالا 150 اسب بخار قدرت دارد. انتقال نیرو در اکسپندر توسط جعبه دنده 6 سرعته سی‌وی‌تی، 4 سرعته اتومات یا 5 سرعته دستی به چرخ‌ها صورت می‌پذیرد و میتسو قیمت پایه این خودروی جدید را 14 هزار دلار تعیین کرده که قیمتی منصفانه است. میتسوبیشی برای راه اندازی خط تولید این مینی ون جدید به زودی در اندونزی کارخانه مجزا بنا می‌کند و هنوز خبری مبنی بر فروش این خودرو در بازارهای غیر آسیایی را اعلام نکرده است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید