۷ ویژگی‌ مردانی که در انظار عمومی جذاب و پشت درهای بسته بی رحم هستند

۷ ویژگی‌ مردانی که در انظار عمومی جذاب و پشت درهای بسته بی رحم هستند

مردانی که رفتارشان به آرامی بین جذابیت در انظار عمومی و بی رحمی در فضای خصوصی عوض می شود، روی فریب اجتماعی تسلط زیادی دارند. هنگامی که آن ها در کانون توجه قرار می‌گیرند، بدون هیچ زحمتی وارد حالت جذابیت خود می شوند.

کد خبر : ۱۸۷۲۸۸
بازدید : ۷۵

جذابیت در انظار عمومی گاهی اوقات می تواند بی رحمی در فضای خصوصی را پنهان کند، پدیده ای که در میان برخی از مردان غیر معمول نیست.

این افراد در گذاشتن نقاب یک شخصیت دوست‌داشتنی مهارت دارند و تنها جنبه خشن‌تر خود را پشت درهای بسته نشان می‌دهند. در این مقاله، به بررسی ۷ ویژگی اصلی این مردان می پردازیم.

۱) استاد نشان دادن وجهه عمومی خوب

مردانی که رفتارشان به آرامی بین جذابیت در انظار عمومی و بی رحمی در فضای خصوصی عوض می شود، روی فریب اجتماعی تسلط زیادی دارند. هنگامی که آن ها در کانون توجه قرار می‌گیرند، بدون هیچ زحمتی وارد حالت جذابیت خود می شوند.

اما این جذابیت واقعی نیست، بلکه ابزاری برای کنترل است. در پشت این نقاب جذابیت، حقیقتی تاریک نهفته است.

استعداد آنها در جلب اعتماد و تحسین دیگران می تواند مشاهده تضاد بین ظاهر جذاب بیرونی و اقدامات متضاد آنها در پشت درهای بسته را برای آن ها دشوار کند.

۲) ناهماهنگی عاطفی

این افراد می توانند در یک چشم به هم زدن از فردی شیرین و دوست‌داشتنی به یک شخص سرد و بی رحم تبدیل شوند.

این کاملاً در تضاد با شخصیت جذابی است که آنها برای جلب اعتماد دیگران به نمایش می گذارند.

وقتی همه چیز به نفع آنها پیش می رود، ظاهراً مشکلی وجود ندارد. اما لحظه ای که آنها تهدیدی را برای کنترل خود احساس کرده یا با نظر مخالفی رو به رو می شوند، این جذابیت به سرعت به نفرت و خشم تبدیل می شود.

۳) بی توجهی به مرزها

یکی از ویژگی‌های رایج این مردان، بی‌توجهی آنها به مرزهای شخصی است. آنها ممکن است به طور نامحسوس یا آشکارا نیازها، خواسته ها و احساسات شما را نادیده بگیرند. به خصوص زمانی که آن ها با نیازهای خودشان همخوانی ندارند.

این رفتار می تواند به شیوه های مختلفی ظاهر شود: از تصمیم‌گیری هایی که بدون نظر شما بر شما تأثیر می گذارند تا نادیده گرفتن احساسات و تجربیات شما. این عدم احترام به مرزها نوعی کنترل بوده و نشان‌دهنده فقدان همدلی و درک است.

۴) جذابیت ساختگی

یکی دیگر از مشخصه های این آدم های دورو، جذابیت ساختگی آنهاست. آنها این توانایی را دارند که هر وقت بخواهند جذابیت داشته باشند، اما این نقابی برای تحت کنترل قرار دادن موقعیت ها و افراد دیگر است.

این رفتار برخلاف ارزش و منزلت انسانی است. همه ما سزاوار احترام واقعی، همدلی و روابطی هستیم که بر پایه اعتماد بنا شده اند.

۵) عدم احترام به دستاوردها و رویاهای شما

مردانی که در انظار عمومی جذاب هستند، اما جنبه ظالمانه خود را در خلوت آشکار می کنند، اغلب در کم اهمیت جلوه دادن دستاوردها و رویاهای شما مهارت دارند.

آنها دستاوردهای شما را نادیده می گیرند، اهداف شما را مسخره می کنند یا اعتماد شما به خودتان را از بین می برند. این کار شما را به تأیید و تمجید آنها متکی نگه می دارد.

۶) بازی کردن نقش قربانی

چیزی که باید مراقب آن در رفتار با این مردان باشید، نحوه سواستفاده آن ها از همدردی است. این مردان به سرعت نقش قربانی را بازی می‌کنند.

در واقع، تمامی رفتارهای آن ها متمرکز روی دور نگه داشتن کانون توجه از اقدامات خود و حفظ کنترل است.

آنها اساساً با ترسیم خود به عنوان قربانی همیشگی از سرزنش طفره می روند.

۷) در مواجهه با مشکلات و چالش ها به سرعت عصبانی می شوند

یکی دیگر از ویژگی‌های مردانی که در انظار عمومی جذاب، اما پشت درهای بسته ظالم هستند، عصبانی شدن سریع یا فرو رفتن در حالت تدافعی هنگام به چالش کشیدن دیدگاه یا رفتارشان است. این رفتار می تواند نتیجه داشتن یک شخصیت شکننده و نیاز به تسلط و کنترل باشد.

 وقتی آنها بیرون هستند، معمولاً توسط افرادی احاطه شده اند که هر چیزی که می گویند را تایید می کنند. اما اگر در خلوت دیدگاهشان را به چالش بکشید، با شخصیت واقعی‌شان رو به رو خواهید شد.

منبع: روزیاتو

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید