(تصاویر) یک ویلای «جنگلی» به معنی واقعی کلمه!

(تصاویر) یک ویلای «جنگلی» به معنی واقعی کلمه!

آیا فقط همین که یک خانه در یک منطقۀ جنگلی ساخته شده باشد برای «جنگلی» بودنش کافی است؟ این ویلای برزیلی سکونتگاهی است که می‌شود به معنی واقعی کلمه آن را جنگلی نامید؛ با پنجره‌هایی که شاخ و برگ‌ها احاطه‌شان کرده‌اند و بالکنی بر فراز بلندترین شاخه‌های درختان.

کد خبر : ۱۸۶۵۴۰
بازدید : ۷۲۵

فرادید| این ویلای شگفت‌انگیز در سال 2023 توسط استودیوی برزیلی DB Arquitectos به رهبری معمار دیوید باستو طراحی و اجرا شده است.

به گزارش فرادید؛ این خانۀ پنج طبقه با ظرافت و زیبایی تمام در امتداد یک شیب تند در محوطه‌ای جنگلی با پوشش گیاهی متراکم قد برافراشته است.

3

معمار پروژه می‌گوید: «این خانه دعوت به غوطه‌ور شدن در طبیعت است؛ حتی خود خانه هم به نوعی بخشی از طبیعت اطرافش است؛ با مجموعه‌ای از مصالح طبیعی که از پایه تا سقف را در بر گرفته‌اند».

اقامت در این خانه یک استراحت کامل و تمام‌عیار برای کسی است که از شلوغی شهر خسته شده باشد؛ مکانی ایده‌آل برای سکون و آرامش.

4

طبقات پایینی خانه شامل اتاق‌های خواب و مکان‌های خصوصی است که پنجره‌هایشان از بیرون با انبوه گیاهان احاطه شده است. اما طبقات فوقانی فضاهای اجتماعی و مهمان‌پذیر را در خود جای می‌دهند؛ اتاق‌هایی که چشم‌انداز شگفت‌انگیز جنگل و مناظر ساحلی را پیش چشم ساکنان خانه ترسیم می‌کنند.

در طبقه بالا، آشپزخانه، ناهارخوری و اتاق نشیمن با یک سقف تخته‌ای ساخته شده از چوب کومارو و کف‌پوش‌های گرانیتی تکمیل شده‌اند؛ ترکیبی که هم سبک است، هم خوش‌رنگ و لعاب و هم طبیعی.

1

در دکوراسیون خانه، ترکیب قطعات چوب، کتان، نی، حصیر و سرامیک نشان‌دهنده سادگی یک خانه ساحلی اصیل هستند.

یک استخر مستطیلی کوچک نیز با دیوارۀ شیشه‌ای در بالکن خانه طراحی شده که امکانات خانه را به عنوان مکانی برای استراحت تکمیل می‌کند.

5

7

6

8

۱
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید