نتایج جستجو :

  • البته این خودروها صرفاً ارتفاع بیشتری دارند و اساساً هاچ‌بک‌هایی با قد بلندتر محسوب می‌شوند. همچنین تقریباً در همهٔ این کراس‌اوورهای کوچک خبری از سامانهٔ چهارچرخ محرک نیست و قدرت فقط به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این یعنی از خودروهای موردبحث هرگز نباید انتظار توانایی‌های آفرود و بیراهه نوردی شاسی‌بلندها را داشت.

  • در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای بنام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد، پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.

  • در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که دیگر با یکدیگر دوست نیستند.

  • یک ماموریت ناسا که روش جدیدی را برای مسیریابی در منظومه شمسی ما آزمایش می‌کند، آماده است تا بادبان خود را به فضا ببرد. هدف از این کار گرفتن باد نیست، بلکه جذب کردن نیروی محرکه نور خورشید است.

  • منابع ایرانی به المیادین گفته‌اند هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته و رسانه‌های آمریکایی یک جنگ نیابتی اطلاعات نادرست را از طرف رژیم صهیونیستی اجرا می‌کنند.

  • موتورسیکلت‌هایی که قدرت زیادی تولید می‌کنند جذابیت‌های زیادی دارند. این ابر موتورسیکلت‌های پرفورمنس تنها به سرعت زیاد نیاز دارند و در واقع می‌توان آن‌ها را موشک‌های زمینی دانست. در این مقاله می‌خواهیم شما را با قوی‌ترین موتورسیکلت‌های حال حاضر بازارهای جهانی آشنا کنیم.

  • محققان دانشگاه آلاباما با همکاری پژوهشگرانی از موسسه تحقیقاتی سنت‌پاو وسیبربن، ماده‌ای در مقیاس میکرومتری از جنس پروتئین ساختند که می‌تواند رهایش نانوذرات را در محل سلول‌های سرطانی انجام داده و با این کار تومور را از بین ببرد. این میکروماده روی مدل‌های جوندگان مبتلا به سرطان روده بزرگ آزمایش شده و نتایج آن امیدوارکننده بوده است.

  • با آغاز فصل بهار، ما میزبان ویروس‌های فصلی متنوعی خواهیم بود؛ که یکی از این ویروس‌ها «واریسلا-زوستر» یا همان آبله مرغان است که از ابتدای فروردین سر و کله این ویروس پیدا می‌شود و معمولاً تا اواسط تابستان ادامه می‌یابد. علت شیوع حداکثری این بیماری در اوایل سال این است که در این برهه زمانی، رطوبت هوا بسیار زیاد است و شرایط مساعدی را برای گسترش و انتشار ویروس ایجاد می‌کند.

  • اینطور که در کتب تاریخی آمده تا زمان ناصرالدین شاه قاجار مکانی به نام بیمارستان و یا مریضخانه وجود نداشت و معالجه بیماران صرفا بر عهده افرادی بود که طبیب یا حکیم‌باشی نامیده می‌شدند. اما اولین مریضخانه‌ای که در تهران دایر شد و بیماران را بستری کرد، بیمارستانی دولتی بود که در سال ۱۲۹۰ هجری قمری، مصادف با سال ۱۲۵۱ هجری شمسی به دستور ناصرالدین شاه قاجار در خیابان سپه امروز تأسیس شد و بعدها به بیمارستان سینا شهرت یافت.

  • در این ویدئو با مشخصات، قدرت، توانمندی اسلحه دراگانوف آشنا می شوید. اسلحه ای تک تیرانداز که در ایران و کشورهای عربی به نام قناصه شناخته می شود و علاقه مندان بسیاری در کشورمان دارد.