طنز/ پنج روش برای نفوذ به کاخ جشنواره!

کد خبر : ۱۰۸۵۴
بازدید : ۵۲۷۱
رضا ساکی در ایسنا نوشت:

همان‌طور که می‌دانید دیشب جمعیت زیادی برای دیدن فیلم «لانتوری» وارد کاخ جشنواره شد که تا به حال هیچ فرد یا ارگان یا نهاد و یا سازمانی مسئولیت ورود آن‌ها را برعهده نگرفته است. حضور پرشور این تعداد آدم باعث فشار بر خبرنگاران و هنرمندان شد به‌طوری که چند هنرمند زیر دست‌وپا ماندند و چند خبرنگار سینمایی، خوابیده فیلم را تماشا کردند و چند منتقد سینما به‌طور ایستاده جا گیرشان آمد.

اما واقعا برخی چطور به کاخ جشنواره نفوذ می‌کنند؟

روش یکم، چشمک: در این روش شما باید وارد تونل و فرش قرمز بشوید و بدون توقف و بدون نگاه کردن به کسی از گیت رد بشوید. آن‌ها خودشان شما را با چمشک به هم معرفی می‌کنند و کسی کاری به کار شما ندارد. عین یک روح وارد می‌شوید. البته بعد از وارد شدن شما دیگر روح نیستید و می‌توانید هل بدهید و حتی برخی را در صف لنگ کنید و خودتان را به صندلی برسانید.

روش دوم، بی‌سیم: این روش برای «تعداد» جواب می‌دهد، یعنی دو نفر تا هشتاد - نود نفر را می‌توان با این روش داخل برد. فقط کافی است در بی‌سیم اعلام شود که شما و هیئت همراه دارید تشریف می‌آورید، درها خود‌به‌خود باز می‌شوند و شما با بچه و کالسکه و عروس و داماد و شوهرخواهر و ایل‌وتبار می‌روید تو.

روش سوم، فرعی‌ها: به جای وارد شدن از گیت و در اصلی از پشت‌وپسله و سوراخ‌وسمبه‌های موجود در کاخ وارد می‌شوید. برای این کار کافی است یک آشنا حتی در بخش امور نظافت داشته باشید. در این روش نیاز به پارتی کلفت نیست، پارتی نازک هم جواب می‌دهد.

روش چهارم، هجوم: در این روش آن‌قدر می‌مانید که تعدادتان زیاد بشود تا برای هجوم آماده بشوید. بعد که زیاد شدید کافی است یک بار زور بزنید، همه درها باز می‌شوند و شما می‌افتید وسط سالن.

روش پنجم، باکلاس: اگر عقل داشته باشید صبر می‌کنید و وقتی دیگران هجوم بردند و درها را شکستند و سالن را فتح کردند، خیلی باکلاس وارد می‌شوید و چون دیگر کارت چک نمی‌کنند می‌توانید همان‌طور که خرامان‌خرامان راه می‌روید، به مردم بی‌کلاس و آن‌ها که بی‌کارت وارد می‌شوند بدوبیراه بگویید و تأکید کنید روزی از این مملکت خواهید رفت و اینجا جای ماندن نیست.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید