رکوردشکنی دو فیلم در کاخ مردمی

در روز ششم برگزاری ششمین جشنواره فیلم فجر در کاخ مردمی (پردیس ملت)، دو فیلم «لانتوری» و «بادیگارد» هم به لحاظ تعداد تماشاگر و هم از نظر حضور چهره‌های میهمان سیاسی و فرهنگی، رکورد شکستند.

کد خبر : ۱۰۹۹۰
بازدید : ۶۶۱۹
در روز ششم برگزاری ششمین جشنواره فیلم فجر در کاخ مردمی (پردیس ملت)، دو فیلم «لانتوری» و «بادیگارد» هم به لحاظ تعداد تماشاگر و هم از نظر حضور چهره‌های میهمان سیاسی و فرهنگی، رکورد شکستند.

به گزارش ایسنا، 17 بهمن ماه در روز ششم برگزاری جشنواره در کاخ مردمی پردیس ملت، سه فیلم «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان، «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا اکران شدند.

× عصر روز ششم برگزاری جشنواره و پیش از نمایش «لانتوری»، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، محمدهادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی و مشاور شهردار تهران و همچنین حجت‌الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور مهمان کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت شدند.

این سه مسئول دولتی برای بازدید از غرفه موسسه خیریه «کمک» با مدیریت کتایون ریاحی به این مکان آمدند و با این هنرمند برای تداوم خدمات خیریه وی به گفت‌وگو نشستند.

در دیدار ایازی و ریاحی، سیدعلی احمدی مدیرعامل موسسه تصویر شهر، سیدغلامرضا کاظمی دینان رییس انجمن روابط عمومی ایران و رسول صادقی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی حضور داشتند.

× اگرچه ابراهیم حاتمی کیا و همه عواملش مردم را منتظر گذاشته و برای مراسم فرش قرمز فیلمشان به کاخ مردمی جشنواره نیامدند (پیش از این هم در برج میلاد به درخواست عوامل، مراسم فرش قرمز برگزار نشد) اما اعضای شورای شهر و شهرداری تهران و جمعی از فعالان فرهنگی کشور میهمانان ویژه این فیلم بودند.

محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام شهاب مرادی رییس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فعال فرهنگی، حجت‌ا... ایوبی معاون وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما، عبدالحسن مختاباد عضو شورای شهر، حسن خجسته عضو هیات مدیره موسسه تصویر شهر، سیدعلی احمدی مدیرعامل موسسه تصویر شهر، ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر تهران، هادی آشتیانی، سردار مصطفی آجرلو، محمد امامی و هادی رضوی تهیه کنندگان سریال شهرزاد، مجید اخشابی و... از جمله میهمانان این فیلم سینمایی بودند.

× حجت الاسلام شهاب مرادی که ترجیح داده بود به جای دیدن فیلم در برج میلاد، آن را در سینمای مردمی ملت تماشا کند، تا دقایق زیادی پس از نمایش «بادیگارد» به گفت‌وگو با مردم مشغول بود و پس از آن نیز دقایق زیادی با مجید اخشابی به گفت‌وگو پرداخت.

× هر دو فیلم «لانتوری» و «بادیگارد» تا روز ششم برگزاری جشنواره، پرمخاطب ترین آثار اکران شده در پردیس ملت به عنوان کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر بودند.

بهرنگ علوی روی فرش قرمز فیلم «لانتوری» و مهران احمدی روی فرش قرمز فیلم «نفس» نسبت به شرایط کاخ رسانه‌های فجر در برج میلاد واکنش نشان دادند و از علاقه‌شان برای حضور در کاخ مردمی سخن گفتند.

× در روز ششم برگزاری جشنواره در پردیس ملت، عدم حضور ابراهیم حاتمی کیا و عوامل فیلم «بادیگارد» مورد خوشایند مردم قرار نگرفت. همچنین باران کوثری نیز به دلیل فیلمبرداری فیلم دیگری، برای فیلم «لانتوری» روی فرش قرمز نیامد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید