حاتمی کیا با بادیگاردش به شیراز رفت

پانزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز عصر شنبه 17 بهمن ماه با حضور جمعی از پیشکسوتان و کارگردانان عرصه سینما در شیراز گشایش یافت.شیراز به عنوان اولین شهرستان جهت نمایش فیلم های جشنواره اعلام آمادگی کرد و جا دارد از مسئولان به خاطر این حرکت تشکر کرد.

کد خبر : ۱۱۰۶۹
بازدید : ۵۴۴۲
پانزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز عصر شنبه 17 بهمن ماه با حضور جمعی از پیشکسوتان و کارگردانان عرصه سینما در شیراز گشایش یافت.

به گزارش تابناک، شیراز به عنوان اولین شهرستان جهت نمایش فیلم های جشنواره اعلام آمادگی کرد و جا دارد از مسئولان به خاطر این حرکت تشکر کرد.

۱۷ تا ۲۲ بهمن، ۱۰ عنوان فیلم در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در دوسانس ۱۸ و ۲۰، سینما سعدی دوسانس ۱۸ و ۲۰ و سینما فرهنگ یک سانس ساعت ۱۹/۳۰ میزبان آثار سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.

۱۰ عنوان فیلم در فاصله ۶ روز به نمایش در می آید که شامل، امکان مینا(کمال تبریزی)، لانتوری(رضا دُرمیشیان)، اژدها وارد می شود(مانی حقیقی)، خشم و هیاهو(هومن سیدی)، ابد و یک روز(سعید روستایی)، من(سهیل بیرقی)، بارکُد(مصطفی کیایی)، برادرم خسرو (احسان بیگلری)،کفشهایم کو(کیومرث پوراحمد)و دختر(رضا میرکریمی) است.

کسب تجربه بعد از 14 سال برگزاری جشنواره!
اما با شروع جشنواره فیلم فجر در شیراز باز هم شاهد بی برنامگی بودیم و باید این عنصر را به عنوان جزئی از جشنواره بپذیریم.

در شب اول جشنواره در شیراز در حالی که صدها نفر در صف ورود به سالن تالار حافظ برای دیدن فیلم لانتوری بودند نمایش فیلم در تالار آغاز شده بود.

در حالی که مردم در صف 12 دقیقه از دیدن قیلم را از دست داده بودند داخلی ها هم چیزی از فیلم نفهمیدند!چرا که مردم مدام در حال ورود به سالن و جست و جو برای یافتن جایگاه خود در تاریکی بودند و سر و صدا و هرج و مرج...

انگار که متولیان به صورت رفع تکلیفی فقط می خواستند زودتر فیلم به نمایش در بیاید و از شر اکران آن شب خلاص شوند!

نهایتاً پس از اینکه همه تماشاچیان مستقر شدند در حالی که حدود 10 دقیقه از فیلم گذشته بود و به درخواست عده ای از تماشاچیان فیلم دوباره از اول به نمایش در آمد.

فیلم بادیگارد که در لیست اکران های جشنواره فجر در شیراز نبود با توجه به استقبال فراوان در برنامه اکران شیراز و در سانش های فوق العاده قرار گرفت.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید