(ویدئو) جزئیات عجیب از محکومیت ۲۱ ساله سارقان سگ‌های لیدی گاگا

(ویدئو) جزئیات عجیب از محکومیت ۲۱ ساله سارقان سگ‌های لیدی گاگا

جیمز هوارد جکسون یکی از سه نفری است که نقشه دزدی دو سگ بولداگ فرانسوی لیدی گاگا را اجرا کردند. اما او به عنوان کسی که به رایان فیشر نگهبان سگ‌ها گلوله زده است، متهم اصلی بود. دو متهم دیگر پرونده نیز لافایت ویلی ۲۷ ساله و جیلین وایت ۱۹ ساله بودند.

کد خبر : ۱۱۴۷۲۱
بازدید : ۱۱۰۰۰

فرادید | سال گذشته بود که مردی دو سگ بولداگ فرانسوی لیدی گاگا را در اطراف هالیوود و دره سن فرناندو به سرقت برد و با شلیک گلوله نگهبان سگ‌ها را به شدت زخمی کرد. حالا رسانه‌های خارجی اعلام کرده اند که دادگاه این سارق برگزار شده و این فرد به ۲۱ سال زندان محکوم شده است.

به گزارش فرادید، البته جیمز هوارد جکسون یکی از سه نفری است که نقشه دزدی دو سگ بولداگ فرانسوی لیدی گاگا را اجرا کردند. اما او به عنوان کسی که به رایان فیشر نگهبان سگ‌ها گلوله زده است، متهم اصلی بود. دو متهم دیگر پرونده نیز لافایت ویلی ۲۷ ساله و جیلین وایت ۱۹ ساله بودند.

(ویدئو) جزئیات عجیب از محکومیت ۲۱ ساله سارقان سگ‌های لیدی گاگا

در مورد علت دزدیدن سگ‌های بولداگ فرانسوی لیدی گاگا نیز به عقیده گاردین قیمت بالای آن‌ها بوده است. این رسانه در گزارش خود اشاره کرده است که این نژاد از سگ هزاران دلار قیمت دارد و سارقان می‌دانسته اند با فروش این دو سگ می‌توانند پول خوبی به جیب بزنند.

پس از این سرقت لیدی گاگا برای بازگرداندن سگ ها، نیم میلیون دلار مشخص کرد و پس از چند روز فردی به نام جنیفر مک برایدسگ‌ها را برگرداند. اما بعدا مشخص شد که او نیز یکی از همدستان جیمز هوارد جکسون است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید