پردرآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۲

پردرآمدترین بازیگران هالیوود در سال ۲۰۲۲

در اینجا فهرست بازیگرانی را ملاحظه می‌کنید که در سال ۲۰۲۲ بیشترین میزان دستمزد را به خاطر حضور در یک فیلم دریافت کردند.

کد خبر : ۱۱۴۷۸۲
بازدید : ۸۴۰۰

فرادید | همه می‌دانیم که بازیگران هالیوودی برخی از بزرگترین رقم‌های پرداخت در دنیا را به خودشان اختصاص می‌دهند. البته قطعا همه در یک سطح نیستند و دریافتی‌های چهره‌های مشهور تفاوت قابل ملاحظه‌ای با سایرین دارد. امسال هم بیشترین دستمزد‌ها به مشهورترین‌ها اختصاص داشت.

به گزارش فرادید؛ نشریۀ ورایتی تخمینی از میزان دستمزد بازیگران را در سال ۲۰۲۲ منتشر کرده که در اینجا فهرست ده نفر برتر را ملاحظه می‌کنید.

۱. واکین فینیکس؛ ۲۰ میلیون دلار

کدام بازیگران امسال بیشترین دستمزد را گرفتند؟

فینیکس ۴۸ ساله این رقم را برای بازی در فیلم «جوکر ۲» دریافت می‌کند. او برای بازی در «جوکر» که در سال ۲۰۱۹ ساخته شد، ۴.۵ میلیون دلار گرفته بود، اما با موفقیت خیره‌کننده‌ای که آن فیلم داشت حالا رقم قرارداد فینیکس هم افزایش پیدا کرده است.

۲. تام هاردی؛ ۲۰ میلیون دلار

کدام بازیگران امسال بیشترین دستمزد را گرفتند؟

هاردی که به خاطر بازی در فیلم‌هایی مثل «اینسپشن» شناخته شده است، با بازی در فرانچایز «ونوم» به اوج موفقیت کاریش رسیده و حالا این بازیگر ۴۵ ساله برای بازی در سومین فیلم از مجموعۀ «ونوم» رقمی ۲۰ میلیون دلاری دریافت کرده است.

۳. ون دیزل؛ ۲۰ میلیون دلار

کدام بازیگران امسال بیشترین دستمزد را گرفتند؟

طرفداران «سریع و خشن» حتما خوشحال می‌شوند که بدانند یازدهمین فیلم از این فرانچایز هم قرار است ساخته شود. البته خود ون دیزل احتمالا از همه خوشحال‌تر است، چون قرار است با دریافتی ۲۰ میلیون دلاری‌اش برای این فیلم، جزء پردرآمدترین‌های امسال باشد.

۴. کریس همسورث؛ ۲۰ میلیون دلار

کدام بازیگران امسال بیشترین دستمزد را گرفتند؟

اولین باری که کریس برای بازی در نقش «ثور» در فیلم‌های مارول انتخاب شد، هنوز اول راه بازیگریش بود و با قراردادی ۱۲۰ هزار دلاری کار می‌کرد. اما حالا او در ۳۹ سالگی برای بازی در فیلم «استخراج ۲» یک چک ۲۰ میلیون دلاری گرفته است.

۵. ویل فرل؛ ۲۰ میلیون دلار

کدام بازیگران امسال بیشترین دستمزد را گرفتند؟

فرل به خاطر بازی در نقش‌های کمدی مشهور است و شهرت و محبوبیتش هم همیشه رو به افزایش بوده است. حالا او در ۵۵ سالگی به اوج محبوبیت و اعتبار رسیده و برای بازی در فیلم (Spirited) که در آن با رایان رینولدز همبازی بود، ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده است.

۶. دوئین جانسون (راک)؛ ۲۲.۵ میلیون دلار

کدام بازیگران امسال بیشترین دستمزد را گرفتند؟

راک مسیر جالبی را در زندگیش طی کرده و از یک کشتی‌گیر معمولی به یکی از پردرآمدترین بازیگران هالیوود تبدیل شده است. او امسال در سن ۵۰ سالگی اولین نقش ابرقهرمانی‌اش را در فیلم «بلک آدام» بازی کرد و بیشتر از ۲۲ میلیون دلار برای این نقش دستمزد گرفت. این تازه به غیر از درآمدی است که او از تبلیغ این فیلم در صفحۀ اینستاگرامش به دست آورد.

۷. برد پیت؛ ۳۰ میلیون دلار

کدام بازیگران امسال بیشترین دستمزد را گرفتند؟

برد پیت کسی است که سال‌هاست دارد با بالاترین سطح درآمد در هالیوود کار می‌کند. او در سن ۵۸ سالگی برای تازه‌ترین فیلمش بعد از «قطار سریع‌السیر»، بر سر مبلغ ۳۰ میلیون دلار توافق کرده است. او در این فیلم تازه نقش یک رانندۀ مسابقات فرمول یک را بازی خواهد کرد. در این فیلم لوئیس همیلتون، قهرمان هفت دورۀ فرمول یک هم ایفای نقش خواهد کرد. عنوان این فیلم هنوز نهایی نشده است.

۸. لئوناردو دی‌کاپریو؛ ۳۰ میلیون دلار

کدام بازیگران امسال بیشترین دستمزد را گرفتند؟

لئوناردو تا به حال در فیلم‌های درخشان و درجه‌یکی بازی کرده؛ از «شاتر آیلند» گرفته تا «روزی روزگاری هالیوود». حالا این بازیگر محبوب و ۴۸ ساله، برای فیلم بعدی‌اش «قاتلان ماهِ شب چهارده» ۳۰ میلیون دلار دریافت کرده است. او در این فیلم با رابرت دنیرو همبازی خواهد بود. فیلمنامۀ این فیلم را مارتین اسکورسیزی نوشته و داستانش دربارۀ قتل عام یک قبیلۀ سرخپوست است.

۹. ویل اسمیت؛ ۳۵ میلیون دلار

کدام بازیگران امسال بیشترین دستمزد را گرفتند؟

اسمیت امسال را با یک اتفاق عجیب و تلخ شروع کرد؛ همان اتفاقی که در مراسم اهدای جوایز اسکار افتاد. خیلی‌ها از خودشان می‌پرسیدند آیا او می‌تواند بعد از این اتفاق روند کاری خودش را حفظ کند یانه. اما بازی در فیلم «رهایی» (Emancipation) انگار می‌تواند برای او یک راه نجات باشد. این فیلم نظر مثبت منتقدان را جلب کرده و بازی اسمیت هم تحسین‌برانگیز بوده است. داستان این فیلم دربارۀ یک بردۀ فراری در قرن نوزدهم است. این فیلم علاوه بر اینکه می‌تواند رهایی اسمیت از کابوس اسکار باشد، ۳۵ میلیون دلار هم برای او دستمزد به ارمغان آورده است.

۱۰. تام کروز؛ ۱۰۰ میلیون دلار

کدام بازیگران امسال بیشترین دستمزد را گرفتند؟

دومین فیلم «تاپ‌گان» با فاصله‌ای حدودا سی‌ساله از فیلم اول ساخته شد. دستمزدی که ابتدا قرار بود به تام کروز برای بازی در این فیلم دوم داده شود ۱۳ میلیون دلار بود. اما کروز یک قرارداد اضافی هم امضا کرد که برای مبنای آن، او درصدی از رقم فروش فیلم را دریافت می‌کرد. به همین خاطر بعد از اینکه فیلم با موفقیت خیره‌کننده‌ای در گیشه رو به رو شد، دریافتی تام کروز هم به رقم شگفت‌انگیز ۱۰۰ میلیون دلار رسید و باعث شد که او در جایگاهی بی‌رقیب به عنوان پردرآمترین بازیگر سال هالیوود قرار بگیرد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید