(تصویر) ماجرای عکس جنجالی همسر شهاب حسینی با برزو ارجمند و احسان کرمی

(تصویر) ماجرای عکس جنجالی همسر شهاب حسینی با برزو ارجمند و احسان کرمی

علاوه بر این پریچهر قنبری و شهاب حسینی مدتی است که با شایعه طلاق شان روبرو هستند و در این مدت هیچ واکنشی به این ادعا نشان نداده اند.

کد خبر : ۱۱۴۷۸۴
بازدید : ۵۱۶۵

فرادید | به تازگی تصویری از پریچهر قنبری، همسر شهاب حسینی در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها منتشر شده است که او را در کنار برزو ارجمند و احسان کرمی نشان می‌دهد. این امر باعث شده است که جنجال تمام عیاری پیش روی او قرار بگیرد.

به گزارش فرادید، برزو ارجمند و احسان کرمی سال گذشته ایران را به مقصد آمریکا ترک کردند تا نمایش شان را در این کشور به روی صحنه ببرند. اما دیگر به ایران بازنگشتند و سر و صدا‌های زیادی را به واسطه حضور در مراسم یک خواننده لس آنجلسی و حضور در رسانه‌های فارسی زبان به پا کردند.

(تصویر) ماجرای عکس جنجالی همسر شهاب حسینی با برزو ارزجمند و احسان کرمی

در حال حاضر هم انتشار این تصویر منجر به بروز انتقاداتی از پریچهر قنبری شده است. این در حالی است که همسر شهاب حسینی این تصویر را سه ماه قبل در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرد و گفته بود که پس از اجرای تئاتر این دو بازیگر، با آن‌ها و خانواده شان دیدار کرده است.

علاوه بر این پریچهر قنبری و شهاب حسینی مدتی است که با شایعه طلاق شان روبرو هستند و در این مدت هیچ واکنشی به این ادعا نشان نداده اند. پریچهر قنبری همچنین به جنجال عکس یادگاری اش با برزو ارجمند و احسان کرمی نیز واکنشی نشان نداده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید