تصاویر/ پشت صحنه ترور "پدرخوانده"

تصاویر/ پشت صحنه ترور "پدرخوانده"

فیلم "پدرخوانده" ساخته "فرانسیس فورد کاپولا" یکی از محبوب ترین فیلم های تاریخ سینما به شمار می رود که به خاطر شخصیت"ویتو کورلئونه" با بازی "مارلون براندو" در خاطره ها ماندگار شده است.

کد خبر : ۱۳۶۰۹
بازدید : ۷۰۵۰
فرادید | فیلم "پدرخوانده" ساخته "فرانسیس فورد کاپولا" یکی از محبوب ترین فیلم های تاریخ سینما به شمار می رود که به خاطر شخصیت"دون ویتو کورلئونه" با بازی "مارلون براندو" در خاطره ها ماندگار شده است.

به گزارش فرادید، قسمت اول از سه گانه "پدرخوانده"، فیلمی جنایی برندهٔ جایزه‌ی اسکار که در سال 1972 توسط کمپانی آمریکایی "پارامونت" ساخته شد. این فیلم که بر اساس رمانی به همین نام از "ماریو پوزو" و با همکاری او نوشته و ساخته شد همواره در فهرست یکصد فیلم برتر تاریخ سینما قرار داشته و از محبوب ترین فیلم های تاریخ سینما به شمار می رود.

شخصیت اصلی پدر خوانده با نام"ویتو کورلئونه" با بازی "مارلون براندو" نیز یکی از محبوب ترین شخصیت های تاریخ سینما است. شخصیت کورلئونه که سردسته یک گروه مافیایی است با بازی چشمگیر مارلون براندو در خاطره ها ماند و براندو نیز برای ایفای نقشش جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را به دست آورد؛ گرچه از دریافت آن خودداری کرد. صحنه ترور پدرخوانده یکی از لحظات مهم شاهکار کاپولا به شمار می رود. در این صحنه دون ویتو پس از خرید میوه در خیابان هدف گلوله اعضای گروه مافیایی دیگر قرار می گیرد اما زنده می ماند. عکس هایی که در زیر می بینید را "آنتونی پیکارتوره" برداشته و پشت صحنه ترور او را نشان می دهد.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید