درمان خانگی کلسترول و فشار خون بالا

درمان خانگی کلسترول و فشار خون بالا

کلسترول بالا و یا فشارخون بالا می‌تواند برای بدن خصوصا در سنین بالا خطرساز باشد. رژیم غذایی متعادل در سنین پایین‌تر بهترین روش پیشگیری از آن است.

کد خبر : ۱۳۷۸
بازدید : ۷۴۰۲
فرادید | کلسترول بالا و یا فشارخون بالا می‌تواند برای بدن خصوصا در سنین بالا خطرساز باشد. رژیم غذایی متعادل در سنین پایین‌تر بهترین روش پیشگیری از آن است.

به گزارش فرادید*، با توجه به خطرات و عوارض کلسترول و فشارخون بالا، در این نوشتار سعی شده تا ترکیبی شگفت‌انگیز برای آن دو معرفی شود. این ترکیب شگفت‌انگیز از درمان سنتی «آمیش» گرفته شده و بسیار مفید است. برای تهیه این ترکیب شگفت‌انگیز به چیز خاصی نیاز ندارید؛ فقط کافی است موارد زیر را با هم ترکیب کنید تا اثر آن را ببینید.

درمان خانگی کلسترول و فشار خون بالا

مواد لازم:
  • یک حبه سیر رنده شده
  • یک قاشق غذاخوری آب‌لیمو
  • یک تکه زنجبیل تازه (رنده شده)
  • یک قاشق غذاخوری سرکه سیب
  • یک قاشق چای‌خوری عسل

طرز تهیه:
تمام مواد را با هم ترکیب کنید. این ترکیب برای یک بار مصرف کفایت می‌کند. البته تا پنج روز می‌توانید این ترکیب را در یخچال نگهداری کنید.

این ترکیب متعلق به درمان سنتی آمیش بوده و برای تقویت دستگاه ایمنی بدن بسیار مفید است. لازم است صبح ناشتا آن را مصرف کنید. مدت زمان مصرف آن نیز هر روز صبح و به مدت حداقل دو هفته است. پس از مصرف، شاهد کاهش کلسترول و فشار خون خواهید بود. البته حواستان باشد که اگر در طول روز هم خواستید آن را مصرف کنید اشکالی ندارد، اما نباید بیش از سه بار در روز مصرف شود.

منبع: http://healthandbeautylifestyle.com

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید