جنگ ناموسی در انتخابات آمریکا!

جنگ ناموسی در انتخابات آمریکا!
کد خبر : ۱۴۲۸۳
بازدید : ۱۳۷۴۹
فرادید | اتفاق جدیدی در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رخ داده است، «جنگ همسران»! .ماجرا به متلک های نامزدهای جمهوری خواه انتخابات آمریکا به زنان یکدیگر مربوط است.

سناتور تد کروز اقدام اخیر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز انتخابات آمریکا در حزب جمهوری خواه را در متلک گفتن به زنش اقدامی«بزدلانه» توصیف کرده است. ترامپ در یکی از پیامهای توئیتری اخیر خود تصویری از زن تد کروز را به همراه همسر خودش منتشر کرده و در جمله ای کنایه آمیز در کنار این تصویر نوشته است «لازم نیست همه چیز را روی دایره ریخت! یک عکس گویاتر از هزاران کلمه است».

ترامپ قبلا تهدید کرده بود که مسائل مربوط به همسر تد کروز را افشا خواهد کرد.

ترامپ این سخنان را پس از مطرح کرد که مخالفان ترامپ، عکسی قدیمی از همسر ترامپ را در حالت برهنگی و توپ بازی به صورت برهنه منتشر کردند. این عکس قدیمی به زمانی مربوط است که همسر ترامپ یعنی ملانیا ترامپ در آن زمان ملانیا کنائوس Melania Knauss نام داشت و مدل برای عکس در مجله هایی «خاص» بود.

کروز روز گذشته در پاسخ به این اقدام جدید ترامپ گفت.. او براحتی نمی تواند مرا از صحنه بیرون کند. نمی توانند مرا به راحتی عصبانی کنند. اما اینکه ترامپ با زن و بچه من بازی کند، نشان می دهد او فردی بسیار بزدل است.

ترامپ عکس همسر خود و همچنین همسر تد کروز را بر روی صفحه توئیتر خود منتشر کرده و زیر آن نوشته: یک عکس به هزار حرف می ارزد.

توئیت تند ترامپ دربارۀ همسر تد کروز

پاسخ کروز به توئیت ترامپ
تدکروز در واکنش به انتشار عکسی تمسخرآمیز از همسرش در توییتر ترامپ نوشت: دونالد، مردان واقعی به زنان حمله نمی کنند همسرت زیباست و هادی (همسر کروز) عشق زندگی من است.

جنگ ناموسی در انتخابات آمریکا!



ترامپ و همسرش

جنگ ناموسی در انتخابات آمریکا!

جنگ ناموسی در انتخابات آمریکا!
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید