بارش‌شدید تگرگ حرم رضوی را به خاموشی کشاند

بارش شدید تگرگ و باران شامگاه جمعه برای دقایقی موجب توقف خودرو ها در معابر و خیابان ها شد و ضمن اخلال در زندگی شهروندان برق برخی از مناطق مشهد از جمله حرم مطهر رضوی را قطع کرد

کد خبر : ۱۵۳۶۱
بازدید : ۱۲۴۲
بارش شدید تگرگ و باران شامگاه جمعه برای دقایقی موجب توقف خودرو ها در معابر و خیابان ها شد و ضمن اخلال در زندگی شهروندان برق برخی از مناطق مشهد از جمله حرم مطهر رضوی را قطع کرد.

به گزارش مهر، تغییرات جوی که از روز گذشته علاوه بر استان های غربی و جنوبی کشور استان های شمال شرق و خراسان رضوی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است شامگاه جمعه با بارش شدید باران و تگرگ در مشهد خودنمایی کرد.

بارش های روز گذشته در مشهد مقدس که موجب بروز بیش از ۱۰۰ حادثه از جمله سقوط درخت، آبگرفتگی و سقوط اجسام و به محاصره درآمدن شهروندان بر اثر جاری شدن سیلاب در سطح شهر خودنمایی کرد شامگاه جمعه نیز با آبگرفتگی معابر و به خاموشی بردن برخی از مناطق شهر به ویژه حرم مطهر رضوی همراه بود.

شدت تگرگ در مشهد به حدی بود که موجب خسارت و از بین رفتن پرچم برافراشته گنبد طلایی حرم مطهر رضوی شد و دقایقی این مکان مقدس را در خاموشی فرو برد.

گفتنی است طی دو روز گذشته بارش های شدید موجب جاری شدن و آبگرفتگی صحن های حرم مطهر شد که با تلاش خادمان از نفوذ آب به داخل رواق ها جلوگیری و این پدیده به درستی مدیریت شد.

آتشپاد دوم حسن جعفری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در همین راستا شامگاه جمعه از آماده باش تمامی ۴۵ ایستگاه سازمان آتش نشانی برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی ناشی از بارندگی های اخیر خبر داد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید