سحر قریشی و سارا خوئینی‌ها در «آسپرین»

کد خبر : ۱۷۴۰۲
بازدید : ۷۱۱۰
سحر قریشی و سارا خویینی‌ها به «آسپرین» پیوستند.

در حالی که تصویربرداری سیزدهمین قسمت از سریال معمایی فرهاد نجفی به تازگی به پایان رسیده است، دو بازیگر دیگر به این مجموعه پیوستند.

سحر قریشی و سارا خویینی ها دو بازیگری هستند که اخیرا جلوی دوربین مجموعه «آسپرین» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد نجفی رفته اند. این روزها تصویربرداری این سریال در لوکیشنی حوالی خیابان شهید مرتضی مطهری تهران پیگیری می شود.

با پایان توزیع سریال «شهرزاد»، سریال آسپرین که از زمستان سال گذشته در مرحله تولید و فیلمبرداری قرار دارد، وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد. این سریال معمایی، درامی روانشناسانه و پرماجرا را به تصویر می کشد.

آسپرین که برای چهار فصل پانزده قسمتی طراحی شده، تازه ترین تجربه کارگردانی فرهاد نجفی است که در کارنامه خود آثاری نظیر فیلم های سینمایی «چارسو» و حرکت اول و سریال «ماتادور» را ثبت کرده است.

فیلمنامه این سریال را تیم نگارش شامل وحید حسن زاده، حمید سلیمی و سمیه تاجیک به نگارش درآورده اند و کار نوشتن فیلمنامه فصل اول که از پاییز سال گذشته آغاز شده، همچنان همزمان با تصویربرداری در جریان است. مریم بهرامی نیز به عنوان مشاور فیلمنامه با گروه نگارش همکاری می کند.

فیلمبرداری قسمتهای پایانی فصل اول هم اینک در تهران، دماوند، شهرهای ساحلی شمال کشور و چند لوکیشن دیگر در جریان است. توزیع سریال آسپرین به عهده موسسه هنرنمای پارسیان خواهد بود.

در خلاصه داستان سریال آمده: تیمی چهارنفره از نخبه های علم روانشناسی، مخفیانه ای پروژه ای تحقیقاتی به نام آسپرین را پیگیری می کنند که درباره بیماران مبتلا به فراموشی است،اما نتایج تحقیقات چیزی نیست که آنها انتظارش را می شکند. سالها بعد یکی از پزشکان به نام صبوری به تنهایی پروسه تحقیقاتی را ادامه میدهد اما با شکست روبرو می شود. همه چیز آشفته میشود، به ویژه وقتی نیما مردی که در این آزمایشها دچار آسیبهای فراوانی شده، در صدد کشف گذشته خود بر می آید ....
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید