فرجام دخالت‌های نابجای یک خواهر زن

کد خبر : ۱۹۷۳۹
بازدید : ۲۰۶۷
مددجوی 30 ساله‌ای به علت متارکه و درخواست مهریه از سوی همسرش 13 ماهی است که در ندامتگاه فردیس محبوس است؛ حبسی که خودش تنها عامل آن را دخالت خواهر زنش می‌داند.

به گزارش ایسنا، «حمید» که سابقه زندگی مشترک 9 ساله نیز با همسرش دارد، آمد و شد و اسکان‌های چند روزه خواهر زن خود را عامل اصلی عدم توازن زندگی‌شان اعلام می‌کند و معتقد است سبک زندگی غیراسلامی و عدم تقید این خواهر 35 ساله دلیل اصلی تغییرات اخلاقی در همسرش بوده و عامل از هم پاشیده شدن زندگی مشترک خود را تنها و تنها دخالت‌های نابجای خانواده همسر و بالاخص حضور همیشگی و بدون ملاحظه خواهر زنش در خانه‌ آنها می‌داند.

وی در توضیح ماجرا این گونه مطرح می‌گوید که بزرگ‌ترها سعی کنند کمتر در زندگی زن و شوهر دخالت کنند. اگر هم دخالت یا حمایت می‌کنند، این حمایت و دخالت در راستای ایجاد مهر و افزایش محبت و تفاهم باشد، نه اینکه یک زندگی نه چندان قرص و محکم را با بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی که وجود دارد، بدتر به تفرقه و تشنج تبدیل کرده و تخریب کنند.

این مددجوی محبوس با اشاره به زندگی چند ساله‌ خود با همسرش، عامل اصلی ایجاد کدورت بین‌شان را تشنج‌آفرینی بدون واسطه و صریح خواهر زن خود اعلام می‌کند و می گوید: من در کرج ساکن و شاغل بودم و خانواده همسرم در شمال کشور، مسکن و زمین کشاورزی داشتند. به‌دلیل اینکه پدر همسرم توقع داشت که در طول سال، دخترش (همسرم) در کار کشاورزی به آنها کمک کند، این موضوع باعث اختلاف شد.

وی با بیان اینکه با ادامه این روند، دادخواست طلاق از سوی همسرش به دادگاه ارائه شد، گفت: هنوز همسرم را دوست دارم و به خودش هم گفته‌ام، اما در کل وی از روحیه به‌شدت تحریک و تلقین‌پذیری برخوردار است که عاملی برای تشویق وی به طلاق شد . ما مدت چند ماهی از هم دور بودیم و من و پسرم زندگی را ادامه می‌دادیم تا اینکه احضاریه دادگاه خانواده برایم آمد. در دادگاه متهم به عدم رسیدگی به وضعیت تغذیه و تحصیلی فرزندم شدم. در نهایت هم به دلیل عدم توانایی در پرداخت مهریه به زندان افتادم.

این مددجوی زندانی، ویران شدن روحی و روانی‌اش را زمانی عنوان کرد که دیگر فرزندش را نیز از وی جدا می‌کنند.

وی در این باره گفت: بعداز اینکه به حبس رفتم، خواهرم از قزوین می‌آمد و به وضع پسرم رسیدگی می‌کرد؛ اما چندی بعد دادگاه، عامل زندانی بودن مرا، باعث سلب سرپرستی من نسبت به فرزندم برشمرد و سرپرستی او را به همسرم واگذار کرد.

بر اساس این گزارش، کار رسیدگی به پرونده این مددجو در حال حاضر با تأمین قسمتی از مبلغ مهریه توسط خیرین در حال رسیدگی است و برای مابقی آن، مددکاران ندامتگاه فردیس و ستاد دیه استان البرز نیز در حال اقدام هستند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید