متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین

متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین
کد خبر : ۲۴۶۷۳
بازدید : ۵۸۹۱
متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین+ (تصاویر)

محمود احمدی نژاد برای شرکت و سخنرانی در یادواره شهید رجایی به قزوین سفر کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گر انتخابات آزاد شکل بگیرد مدیران مردمی و الهی با استقبال عمومی روبرو شده و مدیران غیربومی را به گوشه ای پرتاب خواهند کرد.

به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد پنجشنبه شب در یادواره شهید رجایی و شهید باهنر که در مسجد غدیر قزوین برگزار شد با گرامیداشت یاد شهید رجایی اظهارداشت: رجایی اعضای دولت را به بطن مردم برده بودو با ساده زیستی زبانزد خود و پرکاری توانست خدمات ماندگاری در دوران کوتاه خود انجام دهد.

وی افزود: طرح های شهید رجایی اساسی و مبنایی بود و با تسلط و اشراف کامل به مسائل روز صاحب علم و معرفت بود و امام در مورد این شخصیت فرمودند که رجایی عقلش بیشتر ازعلمش است.

ساده زیست و پافشاری در دفاع از حقوق ملت
احمدی نژاد بیان کرد: پافشاری بر حقوق ملت دشمنان را واداشت تا وی را شهید کردند و به آتش خشم خود از راه خود برداشتند اما همه باید باید بدانند راه شهید رجایی ماندگار است و تا همیشه تاریخ ادامه دارد.

رئیس جمهور سابق تصریح کرد: مدیریتها دو گونه است مردمی، الهی و انقلابی و غیرمردمی و غیرالهی که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارد اما از ابتدای تاریخ بشر، ریشه مشکلات جامعه بشری ضعف انسانها در مدیریت بوده است.

وی اضافه کرد: اگر کسی بتواند استعدادها، اراده، تمایلات، خواسته های خود را مدیریت کند این ظرفیت را پیدا می کند تا در سطح جامعه نیز مدیریت کند در غیر این صورت از هر کاری ناتوان خواهد بود.

احمدی نژاد بیان کرد:کسانی که خود را نتوانسته اند مدیریت کنند اما به باندهای فساد و قدرت متصل هستند چگونه می خواهند کشور را اداره کنند، اگر کسی بخواهد جامعه را به سمت عدالت سوق دهد باید ابتدا در وجودش عدالت را پیاده کرده و به آن باور داشته باشد.

داشتن مدیران صالح حق مردم است
وی اضافه کرد: یکی از حقوق های اساسی مردم داشتن مدیران صالح، توانمند و مردمی است که برآمده از خواستگاه مردمی باشند و به مردم خدمت کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: مدیریت های غیر مردمی و غیرالهی فقط برای خود و باند و گروهشان کار می کنند و به مردم بی اعتنا هستند و با تضعیف خودباوری عمومی به خارج چشم می دوزند.

وی اضافه کرد: مدیران غیر مردمی برخورد تبعیض آمیزی با مردم دارند و اساس کارشان ایجاد تفرقه و فاصله انداختن بین مردم است و تنها یک عده خاص را راضی نگه می دارند و پیرو «کدخدا را ببین و ده ...» هستند به همین دلیل این گونه مدیران توجه ویژه به افراد خاص دارند لذا اقلیتی خاص جایگاه ویژه پیدا می کنند و از ثروت عمومی بیشتری برخوردار می شوند.
متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین+ (تصاویر)
برخورداری از ثروت عمومی برای عده ای حق شده است
وی گفت: در این سیستم برخی از افراد خاص برخورداری از ثروت عمومی را حق خود می دانند و اگر کسی مقابل آنها بایستد آنها را زیاده خواه تلقی می کنند و اصرار دارند از مردم بیشتر می فهمند.

احمدی نژاد اظهارداشت: این نوع مدیریت ها برای مردم ارزش قائل نیستند و با ایجاد فاصله طبقاتی عملا به مدافع منافع عده ای خاص تبدیل می شوند و به اکثریت اجازه اعتراض نمی دهند.

وی اضافه کرد: این مدیریت ها عزت ملی را تضعیف می کنند و برای حفظ خود دست به دامن بیگانگان می شوند و اعتقاد دارند با حمایت آنها می توانند مدیریت کنند و با سرکوب مخالفان و پناه بردن به بیگانه کار می کنند.

احمدی نژاد یادآورشد: این افراد در برابر دشمنان ملتها فروتن و در مقابل مردم خود خشن هستند و هزار دلیل و توجیه می آورند تا تسلیم دیگران شوند در حالی که در کلام رهبران انقلاب اسلامی و بزرگان دینی این روش برعکس است.

وی گفت: ویژگی دیگر این نوع مدیریت ها این است که خواست و توقع مردم را کنترل می کنند چون اهل کار نیستند و اصرار دارند تا مطالبات مردم را پایین نگهدارند و مردم را از مطالبه حقوق خود منع کنند.

بگذارید بگویم
احمدی نژاد در ادامه با اشاره به تکیه کلام خود «بگذارید بگم» تصریح کرد: این مدیران به گونه ای عمل می کنند که حتی تامین زندگی روزمره مردم مشکل می شود و اکثریت جامعه زیر فشار زندگی کم خم می کنند و اصرار دارند مردم به مسائل اساسی فکر نکنند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های مدیران مردمی گفت: مدیران الهی و مردمی برای وحدت و انسجام جامعه تلاش می کنند و بدنبال ایجاد فاصله طبقاتی نیستند و با رانت خواری مقابله و ثروت عمومی را عادلانه بین مردم تقسیم می کنند.

امام نماد وحدت جامعه بود
احمدی نژاد اظهارداشت: امام نماد وحدت جامعه بود ومدیران الهی و مردمی بدنبال تعظیم مردم، ارتقاء عزت عمومی هستند تا ملت احساس اقتدار و افتخار کند.

وی بیان کرد:توسعه سطح مطالبات عمومی وتوقع مردم از دیگر ویژگی های مدیران الهی است واین افراد آرمانهای بزرگی دارند و جامعه را درمسیر اهداف بلند هدایت می کنند.

متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین+ (تصاویر)
روایت سایت صداوسیما از حاشیه های جلسه
باشگاه خبرنگاران نوشت: "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور سابق برای شرکت و سخنرانی در یادواره شهید رجایی به قزوین سفر کرده است.

براساس این گزارش ؛ این سخنرانی ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز می‌شود.

*همچنین از یک ساعت قبل به شروع این مراسم حدود 200 نفر از قشرهای مختلف مردم در مسجد غدیر قزوین منتظر آمدن رئیس جمهور پیشین هستند و لحظه به لحظه به تعداد شرکت کنندگان نیز اضافه می‌شود و برگزارکنندگان هم در حال توزیع بروشور و روزنامه در بین مردم هستند.

*برروی یکی از این روزنامه ها با تیتر درشت و قرمز رنگ "رجایی زمان مقدمت گلباران" نوشته شده است.

*ساعت 17؛ جمعیت انگشت شماری در مسجد نشسته اند. بنرهای خوش آمدگویی روی دیوارها نصب شده است.

*بنر آبی رنگ بزرگی که روی آن نوشته شده بود: بزرگداشت شهید رجایی و شهدای قزوین، پشت تریبون اصلی مراسم نصب شده بود.

*پوسترهای احمدی نژاد با عنوان " مقدم احمدی نژاد گلباران" میان مردم توزیع می شد.

*جمعیت آرام آرام رو به افزایش بود. گلایه هایی از گوشه و کنار از سوی مردم بلند می شد که ساعت نزدیک به سخنرانی است اما هنوز خبری نیست

*کمتر از بیست دقیقه به سخنرانی مانده است. بر اساس اعلام قبلی قرار بود، سخنرانی ساعت 18 آغاز شود اما بنابر اعلام جدید مسئولین برگزاری، سخنرانی ساعت 17 و 30 انجام می‌شود.

*با یکی از حاضران داشتم صحبت می کردم. نظرش درباره احمدی نژاد را پرسیدم، پاسخ داد: ما که قبولش داریم، بدا به حال کسایی ک قبولش ندارند!
متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین+ (تصاویر)
*تعدادی افراد که ظاهرا از حزب ندای ایرانیان بودند، بیرون از مسجد تجمع کرده اند که با هدایت نیروهای انتظامی به 300 متر دورتر از مسجد به بوستان معلم منتقل کردند.

*جمعیت به نزدیک هزار نفر در درون شبستان مسجد می رسد. بیرون از مسجد هم دست کمی از درون ندارد.

ساعت نزدیک 6است؛ هنوز خبری از احمدی نژاد نیست. مداحی درباره مدافعین حرم و کارشکنی رژیم آل سعود در مسائل منطقه ای در حال پخش است.
متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین+ (تصاویر)
بلندگوها طوری در خیابان "دانشگاه" تعبیه شده اند که صدای داخل مسجد در سراسر آن شنیده می شود.

*روح الله عباسپور و رجب رحمانی نمایندگان پیشین بویین زهرا و تاکستان در مجلس در مسجد دیده می شوند. این دو امسال به مجلس راه نیافتند.

*احمدی نژاد و نامه دو نامی هستند که با هم گره خورده اند. هر جا احمدی نژاد باشد، سر و کله نامه و دستی برای نامه نگاری پیدا می شود. فردی در میان مردم می چرخد و نامه ها را جمع آوری می کند.

ساعت 18:40دقیقه؛ احمدی نژاد وارد مسجد می شود. شعارهایی که به گوش آشنا هستند ناگهان بلند می شود. صلی علی محمد بوی رجایی آمد. به جون هر چی مرده احمدی برمی گرده.

برنامه رسما با حضور احمدی نژاد سر و شکل می گیرد. تلاوت قرآن آغاز می شود. احمدی نژاد دست به سینه و با نگاهی به رو به رو کنار تریبون ایستاده است.

احمدی نژاد در ابتدای صحبت های خود ضمن تقدیر از مردم قزوین، مثل همیشه پیرامون عدالت و تفاوت حکومت های مردمی و غیرمردمی صحبت کرد.

احمدی نژاد در ادامه با اشاره به مختصات حکومت های غیرالهی گفت: در حکومت های غیرالهی و غیرمردمی تحقیر داشته های ملت و بزرگ نمایی قدرت سلطه گران به روشنی قابل مشاهده است. می گویند حد ما همین است؛ توقع زیادی نداشته باشید.

وی در ادامه کنترل کردن سطح خواسته های مردم را از دیگر ویژگی های حکومت های غیرمردمی برشمرد و گفت: چون این حکومت ها توانایی ظرفیت سازی برای رشد استعدادهای مردم را ندارند، اصرار می کنند که سطح مطالبات را پایین نگه دارند.
متن و حاشیه حضور احمدی نژاد در قزوین+ (تصاویر)
احمدی نژاد در ادامه افزود: در حکومت های غیر مردمی تامین بخور و نمیر و زندگی روزمره مردم به یک مشکل اساسی تبدیل می شود. این سخنان تکبیر مردم را در پی داشت.

تعدادی از جوانان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون دروغ با هاله نور معنا پیدا کرد و 16 میلیاردی که احمدی نژاد بخشید، کجاست؟ مقابل مسجد الغدیر، به حضور رئیس دولت های نهم و دهم واکنش نشان دادند.

احمدی نژاد در ادامه سخنانش به طور غیرمستقیم منتقدانش را مورد هجوم قرار داد و گفت: با اینکه شهید رجایی صاحب علم و معرفت و در آن زمان از نظر علمی در مرتبه بالا بود، اما مخالفین بی مقدارش او را بی سواد خطاب می کردند.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    مردم ساده ایران رو چطوری به بازی گرفته داره از اعتقادات ما سوئ استفاده میکنه.مدیر الهی مثل دولت شما باشه کارمون ساخته

  • ناشناس ارسالی در

    همش دروغ دروغ دروغ

  • ناشناس ارسالی در

    خخخخخااااااااااااااااااککککککککککک

  • ناشناس ارسالی در

    مردم گول این آدم حقه باز رو نمیخورن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید