قتل در برابر چشمان همسر باردار!

سومین نفر از افراد شروری که با تبر و چاقو در شیراز مرد جوانی را در برابر چشمان همسر باردارش به قتل رسانده بودند در یکی از باغ‌های روستایی در حومه شیراز دستگیر شد.

کد خبر : ۲۵۷۳۵
بازدید : ۲۲۸۲
سومین نفر از افراد شروری که با تبر و چاقو در شیراز مرد جوانی را در برابر چشمان همسر باردارش به قتل رسانده بودند در یکی از باغ‌های روستایی در حومه شیراز دستگیر شد.

اواخر مردادماه فیلمی که از صحنه این جنایت منتشر شده بود بسیاری از مردم شیراز را متأثر کرد و گروه‌هایی از مأموران در شهرها و روستاهای مختلف کشور در جست‌وجوی این گروه شرور افتادند.

به گزارش خبر جنوب پیش از این دو نفر از مهاجمان در ابرکوه و لرستان بازداشت شده بودند ولی از این مرد جوان تبر به دست ردپایی دیده نمی‌شد.

پس از این جنایت تیم های تحقیق به جست‌وجو برای یافتن ردی از عاملان جنایت پرداختند و موفق شدند هویت آنها را شناسایی کنند و به این ترتیب دو تن از عاملان این جنایت پیش‌از فرار از کشور در ابرکوه و خرم‌آباد دستگیر شدند.

تحقیقات از سوی مأموران برای به دست آمدن ردی از سومین نفر ادامه داشت تا اینکه مأموران اطلاعات سپاه فجر توانستند رد متهم را در یکی از شهرهای اطراف شیراز به دست آورند و در نهایت بامداد چهارشنبه گذشته مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند و او را در یک عملیات غافلگیرانه در باغی در اطراف شیراز دستگیر کردند و از این متهم پس از انتقال به شیراز توسط درخشان بازپرس دادسرای جنایی شیراز بازجویی شد.

متهم در بازجویی‌های اولیه به داشتن تبر و حضور در درگیری اعتراف کرد و در بررسی سوابق این متهم فاش شد که وی دارای چندین مورد سابقه درگیری، جرح با چاقو و چند جرم دیگر است.

پیش از این در یک نشست خبری علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان فارس گفته بود پرونده این جنایت با حساسیت و به صورت ویژه در دستگاه قضایی استان رسیدگی خواهد شد تا متهمان به سزای عمل شان برسند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید