چه زمانی برای خرید خودرو مناسب است؟

غلامحسین قاسمیان گفت: «اگر مردم می خواهند خودرو بخرند. مطلع باشند که قرار نیست خودروهای داخلی و یا خارجی ارزان تر شوند.»

کد خبر : ۲۶۳۰۳
بازدید : ۳۰۸۹
غلامحسین قاسمیان گفت: «اگر مردم می خواهند خودرو بخرند. مطلع باشند که قرار نیست خودروهای داخلی و یا خارجی ارزان تر شوند.»

به گزارش خبرآنلاین، در اوایل سال جاری کارشناسان پیش بینی می کردند که بازار خودرو از رکود خارج شده و بازار رونق پیدا می کند، اما آنچه در بازار خودرو مشاهده شد، خلاف پیش بینی ها بود. بازار خودرو همانند دوسال گذشته در رکود به سر می برد. یکی از دلایل رکود طولانی بازار این است که قیمت خودرو ها متناسب با قدرت خرید مردم نیست.

این روزها خبرهایی منتشر می شود که حکایت از آن دارد، سال آینده تنوع خودروها در بازار افزایش پیدا می کند و این موضوع موجب می شود که تولیدات داخلی متنوع تر شوند.خیلی ها پیش بینی می کنند با ایجاد تنوع بیشتر در بازار، مشتریان بیشتری به سمت خرید خودرو متمایل خواهند شد.

غلامحسین قاسمیان، رییس اتحادیه خودروسازان، با اشاره به وضعیت بازار داخلی خودرو گفت:« با توجه به پایان یافتن تابستان و باقی ماندن بازار خودرو در رکود اگرچه خرید و فروش خودرو کم و بیش صورت می گیرد، اما پیش بینی نمی شود که در آينده، بازار خودرو از رکود خارج شود.»

وی با اشاره به ورود خودروهای جدید به بازار اظهار داشت: «باید کیفیت خودروهای داخلی را بالا برد، تا بتوانیم با خودرو های خارجی رقابت داشته باشیم. در غیراینصورت اگر بخواهیم به این وضعیت جلو برویم که کیفیت تولید خودروهایمان مشکل داشته باشد، طبعا آن ها بازار را از دست خواهند داد.»

قاسمیان افزود: «اما پیشنهاد می کنیم که اگر مردم می خواهند خودرو بخرند،به این دلیل که خودروهای داخلی و خارجی ارزان تر نمی شوند تصمیم خود را اجرایی کنند البته سعی کنند از نمایشگاه هایی که دارای پروانه کسب هستند، خرید کنند.چون بارها دیده شده خرید از روزنامه یا سایت ها به مشکل برخورد کرده است.»

با پایان یافتن فصل تابستان در حال حار سمند اس ای ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، دنا ۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو پارس ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۳۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، رنو تندر ۳۹ میلیون تومان و رنو کپچر ۱۱۴ میلیون تومان به فروش می رسد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید