معمای مرد آلمانی که سی سال از خانه بیرون نیامد!

معمای مرد آلمانی که سی سال از خانه بیرون نیامد!
کد خبر : ۲۷۳۱۵
بازدید : ۳۲۴۹
معمای مرد آلمانی که سی سال از خانه بیرون نیامد!
پلیس در حال تحقیق در مورد مرد آلمانی است که گفته شده برای سی سال از خانه خارج نشده است

به گزارش بی بی سی، پلیس آلمان در حال تحقیق از زوجی است که بنا به گزارش‌ها پسر خود را در روستایی در نزدیکی شهر بایروت در ایالت بایرن برای مدت سی سال در خانه نگه داشته‌ بودند.

این مرد که اکنون ۴۳ ساله است از سیزده سالگی که دیگر مدرسه نرفت، به ندرت دیده شده بود. پلیس آلمان می‌گوید این مرد مورد بی‌توجهی قرار گرفته اما کمبود غذایی نداشته است. پلیس گفته است احتمالا والدین این مرد را تحت پیگرد قرار نخواهد داد.

مادر این مرد به رسانه‌های محلی گفته است که پسرش "نمی‌خواست از خانه بیرون برود" و او تنها خواسته از پسرش مراقبت کند. ماه پیش پلیس در این مورد آگاه شد و پس از آن این مرد را به بیمارستان منتقل کرد. هویت این فرد به دلیل قوانین سفت و سخت آلمان در مورد حفظ حریم شخصی فاش نشده است. پلیس می‌گوید این مساله بیشتر از آن که یک مورد جنایی باشد، یک فاجعه خانوادگی است.

یورگن استاتر، سخنگوی پلیس، به خبرنگاران گفته است "ما نمی‌دانیم که این مرد از چه زمانی بدون تماس با جهان خارج در خانه بوده است و البته ما دقیقا نمی‌دانیم وضعیت چگونه است." او افزوده است که "ما نمی‌دانیم که او آیا فرصتی داشته تا خانه را ترک کند یا نه."

پلیس بعدا گفت که شواهد نشان می‌دهد این مرد امکان جا‌به‌جایی آزاد در خانه را داشته و او را با زنجیر نبسته بودند. گزارش‌ها حاکی از آن است که وقتی سازمان‌های امدادی به خانه این مرد رفتند، او تمایلی برای خارج شدن از خانه نداشت. سخنگوی پلیس گفته است که این فرد در خانه احساس امنیت می‌کرد.

مادر ۷۶ ساله این مرد به خبرنگاران گفته است که او و شوهرش هرگز پسرشان را زندانی نکرده‌ بودند. او گفته است که پسرش واقعا نمی‌خواست خانه را ترک کند. او گفته است که پسرش در دوران آموزش متوسطه در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفت و او تنها خواسته که از پسرش مراقبت کند.

مادر این مرد به یک سایت خبری در ایالت بایرن گفته است که جزئیات تمامی آزار و اذیت‌ها و حرف‌هایی را که زده شده بود، ضبط کرده است. او گفته است که نمی‌تواند "آن سخنان وحشتناک را دوباره بر زبان آورد."

او گفته است که پسرش از "ترس همشاگردی‌هایش" نمی‌خواست خانه را ترک کند. او گفته است که یکبار در سال ۱۹۸۴ زمانی که پسرش به دلیل آزارهایی که دیده بود نمی‌خواست به مدرسه برود، پلیس را در جریان گذاشته بود. این سئوال هم‌اکنون مطرح شده که چرا از آن زمان هیچ‌کس این مساله را مطرح نکرده و چرا چنین موردی از چشم ادارات خدمات اجتماعی و بهداشتی و جوانان دور مانده است.

معمای مرد آلمانی که سی سال از خانه بیرون نیامد!
روستای فراینفلس در ایالت بایرن محل سکونت این خانواده است

تنها سندی که پلیس در اختیار دارد مربوط به سی سال پیش است که نشان می‌دهد این مرد دوره دبستان و دبیرستان را گذرانده است.

پلیس گفته است مدارک مربوط به زمانی که این مرد ۱۳ ساله بوده نشان می‌دهد که مقام‌های مدرسه او را مناسب شرکت در کلاس‌های درس نمی‌دانستند.

روزنامه بیلد آلمان می‌گوید این مساله زمانی که مرد تازه‌ واردی اوائل سال جاری در این روستا ساکن شد، دوباره مطرح شد. این مرد به تدریج از ساکنان روستا درباره "زندانی" روستا که والدینش او را از"هر نوع تماسی با سایر مردم ممنوع کرده بودند"، آگاه شد و او در نهایت پلیس را در جریان گذاشت.

مقام‌های بیمارستان بایروت در ایالت بایرن، جایی که این مرد ۴۳ را برای معاینات پزشکی به آنجا منتقل کردند، گفته‌اند که حالش "در حد ممکن خوب است" و توضیح بیشتری نداده‌اند. گروهی از پزشکان و پرستاران و مشاوران از او مراقبت می‌کنند و قرار است این بیمارستان مشخص کند که آیا این فرد دارای سلامت روانی هست یا نه.

برای ورود به کانال تلگرام فرادید کلیک کنید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید