ترامپِ مریخی، کلینتونِ ونوسی!

ترامپِ مریخی، کلینتونِ ونوسی!
کد خبر : ۲۷۷۰۱
بازدید : ۱۱۱۴۹
منجمان نتیجه انتخابات را پیش‌بینی می‌کنند: ترامپِ مریخی، کلینتونِ ونوسی

فرادید | نظرسنجی‌ها اخبار تیره‌وتاری برای ترامپ به همراه دارند، اما ممکن است کیهان ترامپ را نجات دهد.

به گزارش فرادید به نقل از گاردین، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری که در شبی با ماه کامل به دنیا آمده، شانس اندکی دارد که در روز هشتم نوامبر ستاره‌ها را در طالع خود قرار دهد.

الکساندر امسیراجیک گفت: "صورت فلکی او "شکارچی" است. این صورت فلکی نماینده غول‌ها است. این موضوع در تمام داستان‌های آمریکایی بسیار مهم است؛ به همین دلیل جایش اینجاست."

این منجم صربستانی در روز سه‌شنبه این اظهارات را پیش از کنفرانسی در کوستا مسای کالیفرنیا بیان کرد. در این کنفرانس ده‌ها منجم گرد هم آمدند تا نتایج انتخابات را پیش‌بینی کنند.

به‌جای گالوپ یا ایپسوس، منجمان درگیرِ نمودارهای زودیاک شده‌اند که یک رخداد بسیار غافلگیرکننده در ماه اکتبر را نشان می‌دهند که می‌تواند نتایج را به‌کلی تغییر دهد.


منجمان نتیجه انتخابات را پیش‌بینی می‌کنند: ترامپِ مریخی، کلینتونِ ونوسی

شرلی اکرمن گفت: "انتخابات آمریکا زمانی رخ می‌دهد که خورشید از Combusta یا همان "راه آتشین" عبور می‌کند. وی اشاره کرد که هالووین و تولد هیلاری کلینتون نیز در چنین دوره‌ای اتفاق افتاده است. "می‌تواند نشانه رخدادی قدرتمند، غیرمنتظره و ناراحت‌کننده برای بسیاری از مردم باشد."

اگر این پیش‌بینی‌ها درست باشند، برای بسیاری از آمریکایی‌ها توجیه خوبی برای پیروزیِ ترامپ خواهد بود. پس آیا ممکن است ترامپ که در آخرین نظرسنجی رویترز- ایپسوس هشت امتیاز از رقیب خود عقب بود، از قوانین جاذبه سیاسی سرپیچی کند و به کاخ سفید راه یابد؟

موهای ترامپ که شدیداً سوژه تمسخر رسانه‌ها بوده است با صور فلکی شکارچی تطابق دارد. امسیراجیک که پیشرفت و افزایش حمایت‌های غیرمنطقی از ترامپ در ماه اوت را پیش‌بینی کرده بود گفت: "او یک غول است. هم ازنظر فیزیکی و هم با موهای طلایی‌اش."

ترامپ که در 14 ژوئن 1946 در نیویورک متولدشده است (فضایی تهاجمی و رقابتی در آمریکا)، وی را ازلحاظ ستاره‌شناسی فردی مریخی می‌کند. همچنین مایک پنس معاون این نامزد جمهوری‌خواه نیز این‌گونه است.

اما در مقابل، کلینتون و معاونش تیم کین در ستاره‌های فلکی‌شان زاویه‌ای 120 درجه ایجاد می‌شود. منجمان می‌گویند: "امسال دموکرات‌ها ونوسی هستند. شعار آن‌ها نیز ونوسی است؛ " باهم قدرتمندتر هستیم."

در اساطیر رومی ونوس و مریخ دو معشوقه بودند. اما منجمان رابطه‌ای حسنه میان ترامپ و کلینتون را پیش‌بینی نکرده‌اند. بلکه پیش‌بینی آن‌ها رابطه‌ای آن‌قدر خصمانه است که می‌تواند زمین را از محور خود خارج کند.

منجمان قدرت پیش‌بینی آینده را ندارند. یکی از آن‌ها می‌گوید: "می‌توانیم نشانه‌های خاصی را بخوانیم ولی همیشه میزان قابل‌توجهی از ابهام وجود دارد."

گلوریا استار یک پیش‌بینی کاملا امن و سطحی کرده است: "هر کس که در انتخابات پیروز شود، نمی‌تواند همه افراد را راضی و خوشحال نگه دارد."

منبع: Guardian
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید