سردار نقدی: اگر عشق‌ورزی ترویج یابد، اثری از مشکلات باقی نمی‌ماند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه جامعه‌ای که فرهنگ شهادت در آن نباشد دشمن در آن طمع می‌کند گفت: دشمن نمی‌تواند در جامعه‌ای که نیروها و مردم آن بافرهنگ شهادت آشنا هستند طمع کند.

کد خبر : ۲۷۷۳۵
بازدید : ۱۰۵۹
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه جامعه‌ای که فرهنگ شهادت در آن نباشد دشمن در آن طمع می‌کند گفت: دشمن نمی‌تواند در جامعه‌ای که نیروها و مردم آن بافرهنگ شهادت آشنا هستند طمع کند.

به گزارش تسنیم، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در کنگره 3 هزار شهید خراسان شمالی اظهار داشت: اگر منش شهادت در بین مردم ما ترویج پیدا کند دیگر مشکلات اجتماعی بروز نمی‌کند.

سردار نقدی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات اجتماعی، حقوق‌های نجومی، محرومیت‌ها و ... جامعه و کشور را می‌توان با سیره و مکتب شهدا برطرف کرد.

وی با بیان اینکه شهادت برنامه‌ریزی‌شده در دستگاه خداوند است افزود: اگر مکتب شهدا در مدارس ما ترویج شود ما مشکلی در جامعه نخواهیم داشت و مشکلات ما در جامعه ذوب می‌شود.

سردار نقدی تصریح کرد: با الگو قرار دادن شهدا می‌توان جامعه خود را بیمه و بسیاری از مشکلات را برطرف کرد و اگر عشق‌ورزی را در بین جامعه ترویج دهیم دیگر اثری از مشکلات باقی نمی‌ماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر مکتب و مرام و جوانمردی شهدا در جامعه رونق یابد مشکلات و سبک زندگی و... در جامعه نمی‌ماند و ما نیاز داریم تا کنگره و یادواره شهدا در جامعه برگزار شود.

سردار نقدی تصریح کرد: اگر درس شهدا نمی‌بود اکنون چپاول‌ها در کشور اتفاق می‌افتاد و این‌گونه رفتار مناسب جوانان که امروز در ایام مختلف شاهد آن هستیم الهام گرفته از مکتب شهداست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر جوانان ما امروز به حدی رسیده‌اند که تعطیلات خود را در مناطق عملیاتی و یادواره شهدا می‌گذارند به خاطر همین مکتب است.

سردار نقدی گفت: اگر شهدا و مکتب شهدا را یادآوری کنیم بسیاری از پیشرفت‌ها به‌سوی کشور می‌آیند و باید بدانیم که آرامش امروز ما در کشور و نبود دغدغه را مدیون شهدا هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز نه‌تنها مدیون ایثار شهدا بلکه ما مدیون فرهنگ شهادت و فرهنگ شهدا هستیم.

سردار نقدی افزود: کشورهایی که چندین هزار بمب هسته‌ای دارند در مقابل فرهنگ شهادت زانوزده‌اند و ما با فرهنگ شهادت می‌توانیم مقابل آن‌ها بایستیم.

وی بابیان اینکه همان اندازه که ظلم بد است با ظلم کنار آمدن نیز منفور است افزود: جامعه‌ای که فرهنگ شهادت دارد نه ظلم می‌کند و نه زیر بار ظلم می‌رود و دشمن در آن طمع و دست‌درازی نمی‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن می‌داند با کشوری که جوانان آن و رزمنده‌های آن‌ها با توان و روحیه شهادت خودت با دست‌خالی به جنگ ناوها می‌روند بر سر آرمان‌هایشان معامله نمی‌کند.

سردار نقدی بابیان اینکه توطئه‌های زیادی علیه فرهنگ شهادت در جریان است افزود: برخی تلاش دارند برنامه‌های زیادی را در مکتب شهادت و عاشورا آورند و گروه‌هایی را درست کنند که با افکار متحجرانه صدای حیوانات درمی‌آورند و صحنه‌های خشن و قمه‌زنی و توهین به مقدسات داشته باشند.

وی اظهار داشت: توطئه‌های آن‌ها بیش از این است و برای کمرنگ کردن عاشورا برنامه دارند که می‌توان به برنامه‌ریزی تقویم ورزشی ما در شب عاشورا اشاره داشت.

سردار نقدی گفت: دشمنان با توطئه‌هایی که دارند افرادی را فریب داده و چند ماه در اتاق‌هایی آن‌ها را شست‌وشوی مغزی داده و با نوید بهشت و در رکاب پیامبر (ص) بودن کمربند و جلیقه‌های انفجاری تن آن‌ها کرده و مسلمانان و شیعیان را به شهادت می‌رسانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: کسانی که فرهنگ حسین فهمیده و فرهنگ ایثار و شهادت را خشونت می‌دانند می‌خواهند مکتب شهدا را کمرنگ کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه زن ایرانی در عرصه شهادت هم رزمنده هم امدادگر شهید داده است افزود: زنان پیشتازان فرهنگ شهادت هستند و شما زنان پیشرو مکتب حضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبرا (س) هستید.

سردار نقدی تصریح کرد: زنان کشور ما همواره در مقابل ظلم ایستاده‌اند و می‌توان نمونه آن در همسران جانبازانی دید که سال‌ها در کنار همسران قطع نخاع خود مانده‌اند و از آن محافظت می‌کند و کوچک‌ترین گلایه‌ای از این موضوع ندارند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید