مرگ دو نفر در نزاع مسلحانه در نمدمال شاهرود

کد خبر : ۲۸۴۶۰
بازدید : ۱۲۶۵

فرماندهی انتظامی استان سمنان از قتل دو نفر در روستای نمدمال بسطام از توابع شاهرود در یک نزاع مسلحانه خبر داد و گفت: قاتلان شناسایی و فرآیند دستگیری آنها آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، سردار روح‌الامین قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اتفاق در روستای نمدمال در حدود 20 کیلومتری شاهرود روی داده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص چرایی این اتفاق تصریح کرد: هفت نفر از افراد اراذل و اوباش در یک خانه‌باغ در حواشی این روستا بودند که درگیری بین آنها و قاتلین اتفاق می‌افتد که منجر به مرگ دو نفر و زخمی‌شدن برخی دیگر از افراد این خانه‌باغ می‌شود.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این حادثه شب گذشته و در حوالی 22 و 30 دقیقه، روی داده افزود: بعد از اعلام مرگ دو نفر در این حادثه به فوریت‌های پلیسی 110 شاهرود، همکاران ما به سرعت در محل حاضر و اقدامات لازم را با هماهنگی دستگاه قضایی انجام دادند.

سردار قاسمی با بیان اینکه افراد مقتول با سلاح شکاری کشته شدند، تصریح کرد: در این حادثه علاوه بر دو نفری که به قتل رسیدند، دو نفر دیگر از اراذل و اوباش مجروح شدند که به بیمارستانی در شاهرود منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مشخصات مقتولین گفت: یکی از افراد مقتول، فردی سابقه‌دار و حدودا 30 ساله بوده که اهل کاشمر خراسان است و دیگری نیز از شهروندان شاهرودی است.

وی از شناسایی قاتلین این حادثه خبر داد و افزود: پلیس استان سمنان بالافاصله پس از اطلاع از حادثه با حضور در محل حادثه فرآیند شناسایی مهاجمان و افراد خاطی را آغاز کرد و در همان شب گذشته قاتلین شناسایی و فرآیند دستگیری آنها آغاز شد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید