پژوپارس یا لیفان 620 بخریم؟

پژوپارس یا لیفان 620 بخریم؟
کد خبر : ۲۹۲۲۵
بازدید : ۱۲۳۵۲
پژوپارس یا لیفان 620 بخریم؟
دو خودرویی که تقریبا می‌توان گفت در بازار ایران کم‌اقبال شده‌اند چرا که این روزها به لطف خودروهای چینی تنوع در بازار خودروهای زیر 40 میلیون تومان زیاد شده و قدیمی‌ها باید عرصه را به جدیدترها واگذار کنند.

هر چند به‌طور کامل کنار نمی‌روند. پژو پارس خودرویی است که حجم موتوری برابر با لیفان 620 دارد ولی قدرت موتور لیفان 620 بالاتر از پارس بوده و تکنولوژی به روزتری دارد. ظاهر هر دو خودرو خوب است و درون کابین نیز طراحی مناسبی دارند. اما کیفیت مواد به کار رفته درون کابین لیفان بهتر از پژو پارس است.

امکانات لیفان نیز در سطح بالاتری از پارس قرار دارد. از نظر شتاب و سرعت نیز باز این 620 است که از پارس پیشی می‌گیرد. همچنین در زمینه مصرف سوخت نیز پارس اشتهای بیشتری برای بنزین دارد. اما خدمات پس از فروش بسیار گسترده پارس را نمی‌توان نادیده گرفت و البته بازار دست دوم پارس نیز به مراتب بهتر از لیفان است همچنین قطعات مصرفی آن هم ارزان‌تر و فراوان‌تر است.

هر دو خودرو فضای زیادی درون کابین و برای بار دارند و از این‌رو برای خانواده مناسبند. هر دو خودرو به‌طور جالبی استعداد خوبی برای اسپرت کردن هم دارند و می‌توانند برای جوانان هم جذاب باشند. به‌طور کلی می‌توان هر دو خودرو را مناسب دانست اما اگر شتاب و سرعت بهتر بخواهید لیفان می‌تواند انتخاب خوبی باشد و اگر خدمات پس از فروش گسترده مد نظر شماست پارس را انتخاب کنید.
۰
نظرات بینندگان
  • علیرضا ارسالی در

    من لیفان رو انتخاب می‌کنم

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید