مردم، دزد را از دست پلیس نجات دادند!

کد خبر : ۳۱۰۷۰
بازدید : ۱۲۰۷
سرهنگ هدایت الله سجادی مشاور امور انتظامی سریالها که خود نیز بازیگر است در مصاحبه با سایت میزان،خاطرات خود را بازگو کرده است.

وی گفته است: چندسال قبل در حال بازی در سریال پلیسی آقای شاه حاتمی بودم و در آن زمان ساخت سریال های پلیسی رو به افزایش بود و مردم نیز از سریال های پلیسی استقبال می کردند. در آن سریال به عنوان مشاور امور انتظامی و بازیگر نقش رییس کلانتری حضور داشتم. یادم می آید در یک سکانس قرار بود یک دزد را شناسایی و با محاصره خانه او را دستگیر کنیم.


قرار شد آن صحنه را در حوالی میدان ونک فیلمبرداری کنیم به همین خاطر ساختمانی 4 طبقه را شناسایی کردیم و برای اینکه با مشکل ازدحام و برهم خوردن صحنه روبرو نشویم تصمیم گرفتیم با قرار دادن دوربین در چند زاویه طوری وانمود کنیم که صحنه واقعی است و چند سکانس آن را بدون جلب توجه ضبط کنیم.

ساختمان را من انتخاب کردم و قرار شد برای آن صحنه از خودروهای بنز پلیس استفاده کنیم. به همین خاطر دو خودرو بنز را آماده کرده و دوربین را هم در چند نقطه از ساختمان کار گذاشتیم. همه چیز برای فیلم برداری آماده بود و من نیروهای پلیس را برای چگونگی دستگیری متهم توجیه می کردم تا کار همانگونه که کارگردان دوست دارد انجام شود.

همه چیز برای فیلم برداری آماده بود. طبق برنامه قرار بود ابتدا هنرور نقش سارق وارد ساختمان شود و سپس ماموران برای دستگیری او وارد عمل شوند. ابتدا سارق فیلم وارد ساختمان شد و دقایقی بعد دو گشت بنز پلیس مقابل ساختمان توقف کردند تا وارد ساختمان شده و بتوانند متهم را دستگیر کنند. ابتدا هرچه سعی کردیم نتوانستیم وارد ساختمان شویم که برایمان عجیب بود. بالاخره توانستیم در را باز کرده و وارد ساختمان شویم اما صحنه ای که می دیدیم برایمان غیر قابل باور بود مردم جلوی ماموران ما را گرفته و دزد را از پشت بام فراری داده بودند تا دستگیر نشود.

وقتی به مردم می گفتیم در حال فیلم برداری هستیم و این موضوع فیلم است آنها قبول نمی کردند و اجازه ندادند سارق فیلم توسط پلیس دستگیر شود. وقتی دوربین ها را دیدند متوجه شدند که این موضوع فیلم است و بار دیگر این صحنه را فیلمبرداری کردیم. اما آنچه برایمان جالب بود فراری دادن دزد از سوی مردم و جلوگیری از دستگیری او بود.نمی دانم چه شده بود که مردم اینگونه رفتار کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید