چرا "دونالد" دست "ملانیا" را نمی‌گیرد؟

یک کارشناس "زبان بدن" با تحلیل رفتارهای دونالد ترامپ با همسرش ملانیا در انظار عمومی از برخی از زوایای شخصیت رئیس جمهور جنجالی آمریکا پرده برداشت.

کد خبر : ۳۳۶۸۶
بازدید : ۱۶۸۱۲
یک کارشناس "زبان بدن" با تحلیل رفتارهای دونالد ترامپ با همسرش ملانیا در انظار عمومی از برخی از زوایای شخصیت رئیس جمهور جنجالی آمریکا پرده برداشت.

به گزارش العالم،"باتی وود" کارشناس تحلیل رفتار، معقتد است که زوج ها در زمینه اظهار محبت به یکدیگر در مقابل دیگران، متفاوت هستند؛ گروهی به راحتی در میان دیگران، ابراز محبت می کنند و شماری دیگر در این زمینه اظهار راحتی نمی کنند. به نظر می رسد دونالد ترامپ از جمله افراد دسته دوم است که به گفته یک کارشناس "زبان بدن"، ترامپ علاوه بر اینکه از گرفتن دست همسرش در انظار عمومی خودداری می کند بلکه حتی در این زمینه احساس راحتی نمی کند.

این کارشناس زبان بدن در این باره می گوید: احتمالا ترامپ تلاش می کند تا در ذهن مردم خود را به عنوان رئیس جمهوری نشان دهد که به تنهایی پست ریاست جمهوری را در اختیار دارد و از سلطه و نفوذ برخوردار است و هیچ کس، حتی همسرش در این زمینه هیچ نقشی ندارد.

این کارشناس تأکید کرد ترامپ علاقه مند است تا به عنوان یک مرد آلفا جلوه کند که قوی ترین نوع مردان و "فرمانده گروه" است که از سایر اعضای گروه حمایت می کند.

دونالد ترامپ روز جمعه پس از رسیدن به فرودگاه بین المللی بالم بیچ در فلوریدا، به مدت کوتاهی دست همسرش را گرفته و سپس آن را بی درنگ رها کرد تا کف بزند و به احساسات طرفدارانش که در فرودگاه منتظر وی بودند پاسخ دهد.

"باتی وود" همچنین گفت: از رفتارهای ترامپ در انظار عمومی، اطلاعات فراوانی به دست می آید و کیفیت ظهور ترامپ و همسرش در میان مردم با اوباما و همسرش کاملا متفاوت است. زیرا آنها با یکدیگر کاملا صمیمانه رفتار می کردند.

این کارشناس تصریح کرد: چگونگی گرفتن دست طرف مقابل و وضعیت دست هر کدام از آنها و همچنین پیشقدم شدن هر کدام در گرفتن یا رها کردن دست طرف مقابل، اطلاعاتی درباره آن فرد و همسرش افشا می کند.

وود بر این باور است که روش ترامپ در گرفتن دست همسرش ملانیا یعنی استفاده از کف دست با انگشتان باز، نشانه رفتاری دوستانه و محبت آمیز نیست.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید