ممانعت صداوسیما از پخش زنده سخنرانی روحانی

رسانه ملی در اقدامی تامل برانگیز سخنان رییس‌جمهور در همایش "اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی" را به طور مستقیم پخش نکرد.

کد خبر : ۳۵۶۲۲
بازدید : ۱۳۳۸
رسانه ملی در اقدامی تامل برانگیز سخنان رییس‌جمهور در همایش "اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی" را به طور مستقیم پخش نکرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز برای سخنرانی در همایش "اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی" در سالن بزرگ وزارت کشور حاضر شد.

صداوسیما برخلاف رویه گذشته خود که سخنرانی‌های رییس جمهور را به طور زنده از شبکه خبر پخش می‌کرد، در اقدامی تامل برانگیز از پخش این سخنرانی خودداری کرد.

رویه اخیر صداوسیما در نقد عملکرد دولت، اعتراض دولتمردان و فعالان سیاسی را در پی داشته بگونه‌ای که دو روز پیش رییس جمهور در دیدار صمیمی با نخبگان و جوانان استان سمنان اعلام کرد که "آن زمان که در آغاز این دولت تورم مواد غذایی ۵۱درصد بود، صداوسیما خواب بود؟! این رقم اکنون کمتر از ۸درصد است."

جای تعجب است که صداوسیما با توجه به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نامگذاری شده و در این راستا عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی را بارها به چالش کشیده است، از پخش سخنان رییس جمهور خودداری کرده است.

این در حالی است که شبکه‌های مختلف سیما این روزها با دعوت از مخالفان دولت به نقد عملکرد روحانی در حوزه اقتصاد مقاومتی می‌پردازند و درخواست اعضای کابینه برای ارائه گزارش به مردم از تریبون رسانه ملی بی‌پاسخ مانده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید