سلطان هرویین در فارس دستگیر شد

سلطان هرویین در فارس دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انهدام یک شبکه و باند بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان، سرکرده این باند معروف به 'سلطان هرویین' دستگیر شد.

کد خبر : ۳۷۳۹۹
بازدید : ۱۷۴۰
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با انهدام یک شبکه و باند بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان، سرکرده این باند معروف به 'سلطان هرویین' دستگیر شد.

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی، شنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: پس از مطلع شدن ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان از فعالیت یک شبکه و باند بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر به سرکردگی شخصی به هویت 'س-م' در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، تهران، البرز و کرمانشاه و ارسال محموله مواد مخدر به یکی از کشورهای همسایه این موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این واحد قرار گرفت.

سلطان هرویین' در فارس دستگیر شد
وی افزود: با انجام یکسری کارهای پلیسی و اطلاعاتی، تعقیب و مراقبت های ویژه و کنترل محورهای ورودی و خروجی این استان در نهایت یک دستگاه خودرو تریلر بونکر دار در جاده خروجی شیراز (دشت ارژن) شناسایی و توقیف شد.
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودرو یاد شده 400 کیلوگرم هرویین کشف شد و یک دستگاه خودرو ال90 که به عنوان پشتیبان، وسیله نقلیه حامل این محموله قاچاق را پشتیبانی می کرد نیز توقیف شد و سرشبکه این باند به همراه همدستش و راننده تریلر دستگیر شدند.
گودرزی افزود: این فرد که به 'سلطان هرویین' معروف شده بود، سال 95 نیز اقدام به قاچاق یک تن و 400 کیلوگرم هرویین کرده بود لیکن آن زمان متواری بود.
فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: از ابتدای سال 96 تا کنون چهار تن و 500 کیلوگرم انواع مخدر در این استان کشف شد، در ارتباط با این مواد 2 هزار و 434 نفر متهم دستگیر شدند و 124 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سلطان هرویین' در فارس دستگیر شد

وی بیان کرد: همچنین در مدت یاد شده، 210 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان فارس کشف شد و 847 نفر متهم در ارتباط با این کالاها دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند و 525 دستگاه خودرو حامل این محموله های قاچاق نیز توقیف شده است.
گودرزی در بخش دیگری از مطالب خود گفت: همچنین فردی که از طریق فضای مجازی با ارتباط با مخاطبان خود مبادرت به کلاهبرداری می کرد شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: در پی دستور مقام قضایی مبنی بر شناسایی و جلب متهم 'ع . ن' به اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با بیش از یک هزار و 400 شاکی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
گودرزی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد متهم چند سال است که متواری است و فقط با استفاده از فضای مجازی با مخاطبان خود ارتباط دارد و چندین مرتبه برای دستگیری وی اقدام شده اما موفقیت آمیز نبوده است.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع اقدامات همه جانبه ای برای شناسایی متهم نامبرده در فضای مجازی انجام و در نهایت متهم در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای شهرستان نطنز از توابع استان اصفهان دستگیر شد.

20 هزار نیرو امنیت انتخابات فارس را تامین می کنند
گودرزی در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: حدود 20 هزار نفر نیرو در استان فارس نظم و امنیت انتخابات پیش رو را تامین می کنند.
وی، با بیان اینکه راهبرد ناجا در انتخابات تامین امنیت، سلامت رقابت و مشارکت است، افزود: امیدواریم مردم استان فارس، برای تامین این امنیت و نظم، همچون انتخابات پیشین با ماموران نیروی انتظامی بیشترین همکاری را داشته باشند.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید