ضرر هنگفت رئال مادرید در قفس توری

شکست در امضای قرارداد با داوید دخیا، انتقال کیکو کاسیا، فروش ایکر کاسیاس و افزایش قرارداد کیلور ناواس، هزینه‌ای میلیونی روی دست باشگاه رئال مادرید گذاشته است.

کد خبر : ۳۷۸۶
بازدید : ۱۵۱۸
شکست در امضای قرارداد با داوید دخیا، انتقال کیکو کاسیا، فروش ایکر کاسیاس و افزایش قرارداد کیلور ناواس، هزینه‌ای میلیونی روی دست باشگاه رئال مادرید گذاشته است.

به گزارش آس، روز گذشته دخیا از طریق تلویزیون رسمی منچستریونایتد پس از تمدید قرارداد خود تا پایان سال 2019 گفت: گمانه‌زنی‌های زیادی در این تابستان وجود داشت اما در واقع در این جا شاد هستم. در پایان عکسی منتشر شد که لوییس فان خال، سرمربی یونایتدها و داوید دخیا لبخند بر لب و دست در دست هم کنار همدیگر قرار گرفتند که گویی هیچ اتفاقی نیافتاده است. با تمدید قرارداد این دروازه‌بان، رئال مادرید نه تنها فرصت امضای قرارداد با او را از دست داد بلکه متحمل هزینه زیادی نیز شد.

به نوشته سایت آس، کمشکش درون دروازه رئال باعث شد که این تیم چند میلیون یورو برای این موضوع هزینه کند. در ابتدا باشگاه باید پنج میلیون غرامت به دخیا بابت به امضا نرسیدن قرار دادش در تابستان بپردازد. همچنین ارزش قرارداد کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی این تیم هم به دلیل اتفاقات روز پایانی نقل انتقالات تابستانی، یک میلیون یورو افزایش یافت. در ادامه، رئال مادرید 6 میلیون یورو برای خرید کیکو کاسیا، دروازه‌بان فصل گذشته باشگاه سویا هزینه کرد و در انتقال کاسیاس به پورتو نیز چهار و نیم میلیون یورو هزینه شد. تیم پرتقالی تنها دو و نیم میلیون یورو برای امضای قرارداد ایکر هزینه کرد. بدین ترتیب، باشگاه رئال مادرید در قضیه نقل و انتقال دروازه‌بان‌های تیمش ضرری 16.5 میلیون یورویی را متحمل شده است.

به گفته فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید، منچستر یونایتد در امضای قرارداد در آخرین روز بی‌تجربگی کرده است ولی با توجه به خبری که دیروز در سایت رسمی یونایتد منتشر شد، به نظر می‌رسد شیاطین سرخ علاقه‌ای به فروش دخیا نداشته است. ویدئو منتشر شده، دخیا را در تمرینات نشان می‌دهد و خوشحالی سرمربی این تیم را هم از تمدید قرارداد وی به تصویر می‌کشد. فان خال در این مورد گفت: او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا است. از محبوبیت زیادی برخوردار است و آماده یادگیری و بهتر کردن بازی خود است. دخیا نقش پررنگی در فصل پیش در تیم ما داشت.

سخنان دخیا هم نشان‌دهنده این موضوع است. او نیز در زمینه تمدید قراردادش گفت: از اینکه فصل دیگری را با یونایتد شروع می‌کنم، خوشحال هستم. یونایتد باشگاهی خاص است و اولدترافورد محلی ایده‌آل برای پیشرفتم است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید