بهناز جعفری از کوره در رفت

کد خبر : ۳۸۷۹۹
بازدید : ۱۰۱۵۱

فرادید | بهناز جعفری، بازیگر سریال «زیر پای مادر» در پایان نشست خبری این فیلم خطاب به خبرنگاران با توهینی فراوان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دیالوگ‌های سعید نعمت‌اله شبیه به فیلم‌های مسعود کیمیایی است، گفت: متاسفانه هیچ بار شناخت و تحلیلی در شماها وجود ندارد! یعنی همه شما افرادی هستید که پیش پا افتاده‌ترین سوال‌ها را برای به چالش کشاندن ما بازیگرهایی که یک سال زحمت کشیدیم و این سریال را ساختیم ندارید و یک سری سوال کسالت‌آور دارید!

به گزارش فارس، من فکر می‌کنم این موضوع به دلیل بی‌سواد و عدم شناخت منتقدان ماست. یعنی منتقدان ما در جایگاهی ننشسته‌اند که واقعا منتقد باشند و بتوانند به درستی و واقعا سریال ما را نقد کنند. چون الگویشان یک سری آدم‌هایی مثل «فراستی» هستند!
او در ادامه توهین‌هایش در پاسخ به خبرنگاری که چند سوال تکنیکی از او پرسیده بود، گفت: نقد و بررسی یعنی چی؟ آقای خمار! خبرنگار مربوطه گفت: من خمار نیستم و جعفری باز هم ادامه داد: نه انگار یک چیزی انداختی بالا!

در ادامه خبرنگاران سایر رسانه‌ها به لحن و صحبت‌های جعفری اعتراض کردند، اما او باز هم ادامه داد: فقط بلدید بگویید به ما بی‌احترامی می‌کنید! این از بی‌سوادی شماست. شما حتی برای خودتان هم سوال ندارید و همه‌تان صرفا یک کارمند هستید که برای کارتان اینجا آمدید!

خبرنگاری گفت: اگر همین بچه‌های رسانه نبودند، شما الان بهناز جعفری نبودید! که این بازیگر گفت: می‌خواهم نباشند! حتما من به واسطه شماها شدم بهناز جعفری! شما روزنامه‌نگاران فقط بلدید اعتراض‌های بی‌اساس کنید.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید