اسرائیلی‌ها مسئول‌ تامین‌ امنیت عروسی"مسی"

کد خبر : ۳۹۰۹۶
بازدید : ۳۵۸۹
مراسم عروسی لیونل مسی قرار است 10 روز دیگر در شهر "روزاریو" زادگاه او و نامزدش در آرژانتین برگزار شود.

به گزارش عصر ایران به نقل از سی ان ان ترک همزمان با نزدیک شدن به مراسم عروسی "لیونل مسی" بازیکن آرژانتینی مشهور تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا و یکی از ستارگان نامدار فوتبال جهان، خبرهای بیشتری از جزییات مراسم عروسی او منتشر می شود.

تازه ترین خبرها حاکی است خانواده مسی برای تامین امنیت عروسی، از هفته ها پیش ماموران یک شرکت امنیتی خصوصی در اسراییل را به استخدام گرفته اند.

لیونل مسی و " آنتونلا روکوزو" قرار است در 30 ژوئن جاری (9 تیرماه 96) در شهر زادگاهشان یعنی شهر "روزاریو " آرژانتین ازدواج کنند. این شهر در 310 کیلومتری پایتخت آرژانتین قرار داشته و 1.2 میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر زادگاه "ارنستو چگوارا " قهرمان چریکی موثر در پیروزی انقلاب های کمونیستی آمریکای لاتین نیز هست.

بر اساس گزارش ها عروسی مسی با حضور میهمانان مختصری برگزار خواهد شد و لیست اولیه او که گفته می شد 600 میهمان دارد به لیستی 250 نفره تقلیل یافته است. مسی از بازیکنان باشگاه بارسلونا و چند بازیکن مطرح تیم ملی فوتبال آرژانتین برای حضور در مراسم عروسی خود دعوت کرده است . او از هیچ یک از اعضا و کادر فنی و مربیان تیم بارسلونا دعوت نکرده است.

او در روزهای گذشته با جت شخصی خود از اسپانیا به "روزاریو" رفته تا از نزدیک به همراه نامزدش روکوزو بر کارهای عروسی اش نظارت کند.

گفته می شود پیمانکاران و نیز عکاسان مراسم عروسی مسی همگی از افراد بومی شهر زادگاه این زوج مشهور انتخاب شده اند.

عروسی مسی پس از مراسم کلیسا در یک هتل مجلل در یک منطقه خطرناک (محله لا گرانادا) در شهر روزاریو برگزار خواهد شد و به همین خاطر ماموران یک شرکت امنیتی اسراییلی از مدت ها قبل به این شهر رفته اند تا ترتیبات امنیتی لازم را برای این عروسی با همکاری پلیس محلی برقرار سازند. محله لاگرانادا یکی از محله های خطرناک و تحت نفوذ مافیای مواد مخدر است و به همین خاطر ترتیبات امنیتی مراسم عروسی مسی اهمیت زیادی دارد.

"سیتی هتل کازینو" نام هتلی است که قرار است عروسی مسی در آن برگزار شود. برای پوشش دادن اخبار این عروسی حدود 150 عکاس و خبرنگار از رسانه های مختلف دنیا مجوز حضور یافته اند اما آنها تنها مجازند در مقابل درب اصلی هتل حضور داشته و حق ورود به محل مراسم را نخواهند شد.

در آرژانتین رسم بر این است که بیشتر مخارج مراسم عروسی را خانواده عروس بپردازد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید