تصاویر تسلا مدل ۳ لو رفت

تصاویر تسلا مدل ۳ لو رفت

مثلا گفته شده که این اتومبیل می‌تواند زیر ۶ ثانیه از حال سکون به سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

کد خبر : ۳۹۳۱۵
بازدید : ۲۰۵۶
تصاویر تسلا مدل ۳ لو رفت
شرکت خودروسازی تسلا قصد دارد مدل ۳ را به زودی به بازار عرضه کند. تسلا پیش‌تر از پروتوتایپ این خودرو رونمایی کرد. مدتی‌ می‌شود که زمزمه عرضه این خودرو در بازار شنیده می‌شود و حالا تصاویری از مدل ۳ لو رفت.

تصاویر تسلا مدل ۳ لو رفت

به گزارش مجله دیجی کالا، در دل این خبر، خبر خوش‌حال‌کننده‌ای وجود دارد که نوید ورود این اتومبیل به بازار را به زودی می‌دهد. تسلا باور دارد که مدل ۳ می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند و باعث موفقیت‌ بیش از پیش این شرکت شود.
در سایت رسمی تسلا، اطلاعات مختصری از این خودرو نوشته شده است. مثلا گفته شده که این اتومبیل می‌تواند زیر ۶ ثانیه از حال سکون به سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مدل ۳ به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند ۵ ستاره زردرنگ ایمنی را دریافت کند.
تصاویر تسلا مدل ۳ لو رفت
هم‌چنین این شرکت ادعا می‌کند که مدل ۳ به قابلیت سوپرشارژ مجهز شده که مدت زمان شارژ باتری را بسیار کم‌تر از خودروهای الکتریکی معمولی می‌کند. تسلا مدل ۳ با یک بار شارژ می‌تواند مسافت حدودی ۳۴۶ کیلومتر را طی کند. قیمت این اتومبیل ۴۵ هزار دلار در سایت رسمی تسلا ذکر شده است.
تصاویر تسلا مدل ۳ لو رفت

پیش از این شرکت تسلا موفق شده بود که ارزش سهام بیشتری نسبت به خودروسازهای بزرگ فورد و جنرال موتورز ثبت کند. از دلایل این موفقیت در عرصه اقتصادی و بازار، آینده‌دار بودن تسلا اعلام شد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید