چهار خوراک سریع با تن ماهی

چهار خوراک سریع با تن ماهی
کد خبر : ۳۹۳۹۱
بازدید : ۳۷۲۲
می خوام 4 تا غذا با تن ماهی بهتون یاد بدم که هم سریع حاضر میشه هم یه تنوعه.ماهی منبع غنی امگا 3، ویتامین های گروه بی و پروتئین است، بنابراین جایگزین خوبی برای گوشت قرمز محسوب می شه. ضمن اینکه در پایان یک روز مشغله مجبور نیستید برای یک شام خوشمزه و سالم ساعت ها پای گاز بایستید.

به گزارش وب سایت لیدیز: می خوام 4 تا غذا با تن ماهی بهتون یاد بدم که هم سریع حاضر میشه هم یه تنوعه. ماهی منبع غنی امگا 3، ویتامین های گروه بی و پروتئین است، بنابراین جایگزین خوبی برای گوشت قرمز محسوب می شه. ضمن اینکه در پایان یک روز مشغله مجبور نیستید برای یک شام خوشمزه و سالم ساعت ها پای گاز بایستید.

خوراك تن

چهار خوراک سریع با تن ماهی
يك بسته بادام زميني كوچك نمكي را خردکنید (اگر غذا ساز دارید بریزین تو غذا ساز) . نصف فنجان ريحان خرد شده را به آن اضافه كنيد و با يك قوطي كنسرو تن ماهي در روغن زیتون مخلوط كنيد. یا اگر تن ماهی ساده دارید روغن تن را خالي كنيد و به جايش كمي روغن زيتون بريزيد.

خوراك تن با جعفري و ليمو
براي درست كردن اين خوراك نصف فنجان جعفري خرد شده را با نصف فنجان خيارشور خرد شده مخلوط كنيد. اين مخلوط را به همراه دو قاشق غذاخوري سس فرانسوي به يك قوطي كنسرو تن ماهي با فلفل قرمزاضافه كنيد و خوب به هم بزنيد.(البته اگر تند دوست ندارید می تونید از تن ماهی ساده استفاده کنید) میتوانيد اين غذا را درون‌ نان باگت بگذاريد و همراه بچه‌ها به مدرسه بفرستيد.

ساندويچ تن يوناني

چهار خوراک سریع با تن ماهی
يك پياز قرمز كوچك را به‌صورت مكعب‌هاي ريز خرد كنيد. نصف فنجان زيتون سياه بدون هسته را هم خرد كنيد و با يك قوطي كنسرو تن قاطي كنيد. حالا به يك و نيم قاشق غذاخوري سس مايونز و يك قاشق چایخوري فلفل سياه نياز داريد. موادتان را خوب با هم تركيب كنيد. اين خوراك را بايد سرد و به‌صورت ساندويچ كنيد.

سالاد تن، نعنا و فلفل
يك چهارم فنجان نعناي خرد شده و يك فنجان فلفل دلمه‌اي قرمز و زرد خرد شده را با يك قوطي كنسرو تن ماهي مخلوط كنيد. يادتان باشد روغن تن را دور نريزيد. چون در اين دستور از سس استفاده نمیكنيم. اين خوراك را هم میتوانيد داغ كنيد و با پاستا قاطي كنيد و هم به عنوان ساندويچ سرد ميل كنيد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید