چینیها اسم لینکلن را هم دزدیدند!
لینکلن زیر برند لوکس ساز فورد ادعا کرده جیلی با سرقت نام او، تلاش می کند تا از اعتبار لینکلن برای فروش محصولات لینک استفاده کند. در این راستا فورد مالک لینکلن با شکایت از جیلی سعی دارد با اعاده حیثیت از برند خود، جیلی را وادار کند که از عنوان لینک کو برای معرفی محصولاتش در آمریکا استفاده نکند
فرادید | شرکت تازه تاسیس جیلی که چندی است با خرید سهام برند سوئدی ولوو در صنعت جهانی خودرو برای خود نامی معتبر دست و پا کرده، اخیرا با تاسیس یک زیر برند جدید با نام تجاری لینک اند کو ( link & co ) درصدد راهیابی به بازار بزرگ آمریکا است و تلاش دارد با نشان دادن یک وجهه لوکس و پیشرو از محصولات لینک، خریداران آمریکایی را مجاب به انتخاب خودروهای چینی کند. حالا این بین لینکلن زیر برند لوکس ساز فورد ادعا کرده جیلی با سرقت نام او، تلاش می کند تا از اعتبار لینکلن برای فروش محصولات لینک استفاده کند. در این راستا فورد مالک لینکلن با شکایت از جیلی سعی دارد با اعاده حیثیت از برند خود، جیلی را وادار کند که از عنوان لینک کو برای معرفی محصولاتش در آمریکا استفاده نکند.
به گزارش فرادید، این موضوع از آنجا بیش از همیشه چالشی شده که جیلی در تبلیغات تلویزیونی خود برای لینک اند کو 01، از عنوان لینکو استفاده می کند که بار هجایی و آهنگینی مشابه لینکلن دارد و این شائبه را برای سرقت نام لینکلن تقویت می کند. یکی از مقامات لینکلن که نخواسته نامش فاش شود، در گفتگو با سایت مشهور اتوموتیو نیوز اعلام کرده، فورد مایل است با شکایت حقوقی در دادگاه های آمریکا، از جیلی برای استفاده از این رویه شکایت کرده و این شرکت را وادار کند در آمریکا از نام لینک استفاده نکند.