انتقاد روزنامه اصولگرا به کلیپ جنجالی ساره بیات

انتقاد روزنامه اصولگرا به کلیپ جنجالی ساره بیات

روزنامه اصولگرای خراسان در یادداشتی نسبت به انتشار یک کلیپ از ساره بیات در فضای مجازی انتقاد کرد.

کد خبر : ۴۳۸۵۲
بازدید : ۳۱۰۳
خانم ساره بیات! شوهرِ خواهر، مثل پدر نیست
روزنامه اصولگرای خراسان در یادداشتی نسبت به انتشار یک کلیپ از ساره بیات در فضای مجازی انتقاد کرد.

این روزنامه در ادامه آورده است: انتشار کلیپی کوتاه از ساره بیات، بازیگر توانمند سینمای کشورمان که در آن رضا قوچان نژاد یعنی شوهرخواهرش را مثل پدرش توصیف می کند و مدعی می شود او را نامحرم نمی داند، در روزهای اخیر حسابی خبرساز شد.

ساره بیات که در مراسمی کنار قوچان نژاد، گلزن دوست داشتنی تیم ملی کشورمان روی سن ایستاده بود، سخنانی به این مضمون می گوید که بعد از انتشار تصاویرش با رضا، خیلی مورد انتقاد بوده اما او با قوچان نژاد احساس محرمیت دارد و فقط به احترام جمع، او را در آغوش نمی گیرد! همه این حرف های عجیب ساره بیات در واکنش به نظرات مردم درباره تصاویری بود که همه آن را فراموش کرده بودند و موجش خوابیده بود و اگر هم نیازی به توضیح داشت باید به نحوی می بود که حاشیه جدیدی ایجاد نکند اما خانم بیات ترجیح داد برخلاف شرع و عرف، حرفی را بزند و رفتاری داشته باشد که دوباره مورد توجه قرار بگیرد.

در این بین واکنش حاضران در سالن هم عجیب بود؛ در حالی که همه می دانیم شوهر خواهر هرچه قدر مهربان و گرامی، بازهم مثل پدر نیست و حتی اگر رفتار پدرانه ای داشته باشد مثل پدر محرم نیست. بماند که سن ساره بیات و قوچان نژاد تناسبی با حس پدر ودختری هم ندارد.

به این بهانه به سراغ موضوع مهمی رفتیم؛ این که واکنش سلبریتی ها به انتشار تصاویر ناهنجارشان چگونه باید باشد؟ باید مثل خانم مجری منکر ماجرا شوند یا مثل بازیگر جوان تلویزیون از مردم طلبکار باشند؟ تصاویر ازدواج بهاره رهنما یکی از مواردی بود که این موضوع را حسابی مورد توجه قرار داد.

شروع حاشیه های ساره بیات از کجا بود؟
یکی دو روز قبل، ویدئوی عجیبی از «ساره بیات» در مراسم اکران عمومی فیلم «زرد» در فضای مجازی منتشر شد که در آن ساره، خواهر خانمِ «رضا قوچان نژاد»، مهاجم تیم فوتبال کشورمان، به توضیح درباره عکسی پرداخت که خیلی قبل‌تر، بعد از برد تیم فوتبال کشورمان در مقابل تیم ازبکستان و صعود به جام جهانی، با گوچی و در لابی هتل آزادی گرفته و در شبکه های ‌اجتماعی مجازی، دست به دست چرخیده بود.

تصویری که تقریبا از یادها رفته بود و این که بعد از چند ماه، خانم بازیگر در مراسمی عمومی به آن اشاره می‌کند، جای سوال دارد. ساره بیات در توضیحاتِ کمی عجیبش درباره آن عکس، در حالی که بازوی رضا قوچان نژاد را نوازش می کرد، حرف هایی با این مضمون زد که: «گشتم تا ببینم شوهرخواهر شبیه چیه و احساس کردم وقتی خواهرت، پاره تن ات را به دست مردی می سپاری و می گویی مراقب خواهرم باش، حس آن شبیه پدر است.

چندی پیش عکسی با او داشتم که دست روی شانه هم گذاشته بودیم و برایم کامنت های متعددی آمده بود که می گفتند شما نامحرم هستید، می خواستم این جا بگویم با رضا چون شبیه دست های پدرم است، احساس محرمیت می کنم و امشب هم به خاطر احترام به شما بغل اش نمی‌کنم!» و البته حضار هم کف می‌زنند و تشویق می‌کنند. حرف‌های نامانوس و دیرهنگامِ بیات درباره عکسی که خیلی وقت است پرونده اش بسته شده، این تصور را به وجود می آورد که او و امثالِ ایشان، به اشتباه، دچار توهمِ در مرکزِ توجه بودن هستند.

چندی پیش هم گمانه زنی هایی درباره ازدواج ساره بیات در تلگرام منتشر شد و در حالی که بدون ایجادِ موجـی فراگیر، به دست فراموشی سپرده شده بود، خانم بازیگر طی پستی در اینستاگرام نوشت: «سرتون تو زندگیِ خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگ ترا نکنین که بی فایده‌ است. ما زندگیِ خودمونو می کنیم و شما فقط وقتتونو تلف می کنین!»

آن چه مسلم است، سبک زندگی «ساره بیات» به عنوان یک سلبریتی مورد توجه عموم است و قطعا باعث کنجکاوی مردم، اما این که او با چه نیتی ضمن پرداختن به موضوعات قدیمی و کم اهمیتی که از یادها رفته، به طرح دوباره آن مسئله با حواشی جدید دامن می زند و با توجیهات بدتر از گناه سعی در جلب توجه دارد، همچنان جای سوال است. خانم بازیگر باید به خاطر بسپارد که حرف های او به عنوان یک سلبریتی در بین عموم می تواند باعث قبح زدایی از خیلی چیزها شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید