همسر کشی با گاز شهری!

اوايل دي ماه سال 92 بود که خبر مرگ زن 18 ساله اي که تنها 3 ماه از ازدواجش مي گذشت، قاضي ويژه قتل عمد و کارآگاهان پليس را به منطقه سيدي مشهد کشاند.

کد خبر : ۴۴۰۳
بازدید : ۲۲۷۷
اوايل دي ماه سال 92 بود که خبر مرگ زن 18 ساله اي که تنها 3 ماه از ازدواجش مي گذشت، قاضي ويژه قتل عمد و کارآگاهان پليس را به منطقه سيدي مشهد کشاند.

به گزارش خراسان، صحنه حادثه حاکي از آن بود که زن جوان اقدام به خودکشي کرده است و يا بر اثر سهل انگاري دچار گازگرفتگي شده است. همسر 22 ساله متوفي که با پليس و نيروهاي امدادي تماس گرفته بود در اظهاراتي مدعي شد: من شب کار بودم وقتي مدتي استراحت کردم حدود ساعت 12 بود که از خواب بيدار شدم و به همسرم که از حدود 3 ماه قبل با هم ازدواج کرده بوديم گفتم مي خواهم براي زيارت به حرم مطهر بروم. اما حدود 2 ساعت بعد وقتي به منزل بازگشتم گرماي شديدي فضاي خانه را پر کرده و بوي گاز نيز پيچيده بود بلافاصله به طبقه پايين رفتم و شير گاز را قطع کردم اما ديدم همسرم نفس نمي کشد که بلافاصله با اورژانس و نيروهاي امدادي تماس گرفتم.

اظهارات اين مرد در حالي با صحنه حادثه مطابقت نسبي داشت که کارشناسان امدادي نيز وجود گاز شهري را تاييد کردند و بدين ترتيب پرونده مرگ مشکوک اين زن، با صدور دستورات ويژه اي از سوي مقام قضايي به اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي ارسال شد و کارآگاهان تحقيقات خود را با نظارت مستقيم سرهنگ غلامي ثاني (رئيس اداره جنايي) آغاز کردند.

کارآگاهان در حالي وارد مرگ پيچيده اي شده بودند که زواياي تاريک آن را حتي نظريه پزشکي قانوني نيز روشن نکرد و به همين خاطر بررسي ها در اين باره ادامه يافت تا اين که آخر هفته گذشته «قاضي سيدجواد حسيني» که رسيدگي به اين پرونده را به عهده گرفته بود حل اين معما را آغاز کرد. او که چيدن پازل ها را با ورود به تاريکخانه اوراق پرونده ادامه مي داد ناگهان روي جمله اي ميخکوب شد: «شير گاز را بستم، گرماي شديدي فضاي خانه را دربرگرفته بود!!»

اگر شير گاز باز بود چرا آتش سوزي رخ نداده است؟! و اگر گاز در حال سوختن بود، زن جوان چگونه با گاز جان باخته است؟ اين‌ها سوالاتي بود که ذهن قاضي ويژه قتل عمد را به خود مشغول کرده بود بنابراين وي دستور احضار و بازداشت موقت همسر 24ساله زن جوان را صادر کرد و از کارآگاهان خواست تا ماجرا را از زواياي ديگري مورد بررسي قرار دهند.در همين حال متهم هنوز با استناد به برخي مدارک موجود سعي داشت حقيقت را کتمان کند که قاضي حسيني در کنار کارآگاهان پليس آگاهي بازجويي هاي تخصصي از وي را آغاز کرد و با طرح چند سوال فني، متهم را به تناقض گويي انداخت.

ديگر آخرين تکه از پازل اين معماي پيچيده در جاي خودش قرار گرفته بود که ناگهان متهم به قتل همسرش اقرار کرد و گفت: در حالي که 3 ماه قبل ازدواج کرده بوديم اما مدام با هم اختلاف داشتيم آن روز ظهر نيز وقتي همسرم کاملا به خواب رفت شير گاز را باز کردم و در اطراف منزل پرسه زدم حدود 2 ساعت بعد که برگشتم او جان خود را از دست داده بود و پس از آن هم با صحنه سازي سعي داشتم چنين وانمود کنم که همسرم دچار گازگرفتگي شده است.

اگرچه قاضي شعبه 211 دادسراي مشهد متهم را براي انجام تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان قرار داده است اما او معتقد است هنوز هم زواياي ديگري درباره چگونگي وقوع اين جنايت وجود دارد که بايد مورد کنکاش هاي دقيق پليسي قضايي قرار گيرد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید