نخستین تصاویر و اطلاعات از خودروی آلمانی و الکتریکی ای- میژن

نخستین تصاویر و اطلاعات از خودروی آلمانی و الکتریکی ای- میژن

این خودروی سبز و ورزشی 4 درب که گویا قادر است در زمانی کمتر از 3.5 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد، به لطف ویژگی‌های فنی مناسب از توان و دینامیکی نزدیک به مدل پانامرا توربو با تریم اسپورت کرونو سود برده است. پورشه قول داده خودروی ای-میژن به لحاظ توان ورزشی، سطحی مشابه سایر محصولات شرکت داشته باشد و در عین حال با استفاده از باطری‌های 800 ولتی، در کمتر از 15دقیقه تا 80 درصد شارژ گردد.

کد خبر : ۴۴۵۰۳
بازدید : ۱۹۵۰
مقابله با تسلا، ماموریت کوپه سبز پورشه
فرادید | منابع خبری معتبر گزارش داده‌اند شرکت آلمانی پورشه در تلاش است تا هرچه زودتر نمونه الکتریکی مدل 911 را که قبلا طی کانسپتی نمایشگاهی با نام ای-میژن (Mission E) آن را معرفی کرده بود، روانه بازارهای جهانی کند. این خودرو که گویا قیمتی 85 هزار دلاری دارد. آنگونه که وبسایت آمریکایی موتور 1 و مجله ایتالیایی اومنی اوتو اعلام کرده‌اند مدل ای میژن پورشه موتور بنزینی نخواهد داشت ولی احتمال دارد نمونه‌های هیبریدی این اتومبیل اسپورت به بازار عرضه شوند.
مقابله با تسلا، ماموریت جدید پورشه
به گزارش فرادید، این خودروی سبز و ورزشی 4 درب که گویا قادر است در زمانی کمتر از 3.5 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد، به لطف ویژگی‌های فنی مناسب از توان و دینامیکی نزدیک به مدل پانامرا توربو با تریم اسپورت کرونو سود برده است. پورشه قول داده خودروی ای-میژن به لحاظ توان ورزشی، سطحی مشابه سایر محصولات شرکت داشته باشد و در عین حال با استفاده از باطری‌های 800 ولتی، در کمتر از 15دقیقه تا 80 درصد شارژ گردد. گفته شده میزان مسافتی که مدل ای - میژن با هر بار شارژ کامل قادر است بپیماید حدود 500 کیلومتر بوده گرچه بحث‌هایی درباره برد 350 کیلومتری این خودرو نیز شنیده ‌می‌شود.
مقابله با تسلا، ماموریت کوپه سبز پورشه
پورشه چنان که مشخص است برنامه‌های گسترده‌ای برای سری ای-میژن داشته و احتمالا در برخی گونه‌ها قیمت خودرو تا بیش از 100 هزار دلار نیز بالا برود. نسخه تولیدی خودروی جدید پورشه احتمالا تا اواسط سال 2019 تولید شود در حالی که پورشه برنامه‌هایی برای افزودن برخی تکنولوژی‌های قابل به‌روزرسانی به سری ای-میژن است. هنوز مشخص نشده قدرت موتور و ویژگی‌های فنی ای-میژن چیست اما خبرهای تاییدنشده از عرضه یک محصول سبز ولی بسیار سریع حکایت دارد که قرار است بر ساخته‌های مرسدس بنز و تسلا در آینده برتری یابد. این خودرو که هم‌اینک مراحل پایانی تولید خود را می‌گذراند، اخیر توسط عکاسان و جاسوسان صنعتی در حال آزمایش در پیست اتومبیلرانی نورنبرگ‌رینگ آلمان دیده شده است که این به معنی عرضه قریب‌الوقوع نمونه تولید انبوه در یکی زا نمایشگاه‌های خودرویی پایان امسال است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید