نخستین محصول سایپا سیتروئن رونمایی شد

نخستین محصول سایپا سیتروئن رونمایی شد

شرکت سایپا سیتروئن شب گذشته با حضور خبرنگاران، از نخستین محصول ارائه شده خود به بازار ایران که خودروی سیتروئن C3 است به صورت رسمی رونمایی کرد.

کد خبر : ۴۶۴۵۴
بازدید : ۲۹۵۱
شرکت سایپا سیتروئن شب گذشته با حضور خبرنگاران، از نخستین محصول ارائه شده خود به بازار ایران که خودروی سیتروئن C3 است به صورت رسمی رونمایی کرد.
مهندس فریبرز شهباز مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن از آماده سازی خطوط تولید خودروی سیتروئنC3 در سایت سایپا کاشان خبر داد و گفت: تولید این خودرو، در 6 ماهه ابتدایی سال آینده آغاز و در صورت تامین شرایط مناسب، تولید آن به 35 هزار دستگاه در سال خواهد رسید. وی در ادامه افزود: تولید این خودرو با داخلی سازی 20 درصد آغاز خواهد شد و در این زمینه در حال ارزیابی قطعه سازان برای افزایش سطح داخلی سازی آن هستیم.

مهندس شهباز ضمن اشاره به سرمایه گذاری 300 میلیون یورویی توسط سیتروئن در این قرار داد گفت: تا سال 98، سه محصول در کلاس های مختلف تولید خواهد شد و 30درصد از این تولیدات صادر خواهد شد؛ این خودرو فقط در ایران و اسلواکی تولید می شود و به همین دلیل صادرات آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بازارهای هدف آن خاورمیانه و آفریقای شمالی در نظر گرفته شده است.

آقای یان مارتین قائم مقام سایپا سیتروئن در ایران در این مراسم گفت: مردم 5 سال از زندگی شان را در خودرو طی می کنند ، از این رو سیتروئن توجه ویژه ای به نیاز و خواسته مردم دارد. وی در ادامه افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده ، طی 2 سال حداقل 3 خودرو به بازار ایران عرضه می شود و پیش بینی ما این است که بازار ایران ، بازاری خوب برای محصولات سیتروئن خواهد بود.

وی در ادامه اظهار داشت: در بحث صادرات 3 مسئله را باید مد نظر داشت، اول قرارداد و توافق های خیلی خوب ، دوم کیفیت خوب و در آخر هزینه پایین. وی ضمن اشاره به اینکه این قرارداد یکی از بهترین پروژه های سرمایه گذاری در ایران خواهد بود از افتتاح اولین نمایندگی سایپا سیتروئن در چند ماه آینده خبر داد.

خودروی C3 جدید از ابتدای تولید خود یعنی اواخر سال 2016 تا کنون بیش ار 200 هزار دستگاه به بازار عرضه کرده است. پس از معرفی C3 در چهار ماه قبل و در ژاپن ، اکنون این خودرو به بازار ایران معرفی شد. طراحی جسورانه و کاملا خاص ، طرح نهایی ویژه ای را رقم زده است. فضای داخلی خورو به دقت طراحی شده است تا راننده و سرنشینان احساس راحتی کنند و هر سفر برایشان تجربه ای لذت بخش باشد. این خودرو به آخرین فن آوری های موجود ، از جمله صفحه نمایشی لمسی 7 اینچی و تجهیزات ایمنی مانند ES و 4 کیسه هوا تجهیز شده است.
منبع: خبر خودرو
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید