چیزهایی که باید در کیف پول خود داشته باشید

چیزهایی که باید در کیف پول خود داشته باشید

کیف پول وسیله‌ای است که هیچ گاه نباید جیب و یا کیف شما را سنگین کند. همیشه به یاد داشته باشید و اطمینان حاصل کنید، که به هر جایی که می‌روید این چند مورد را در کیف پول خود به همراه دارید. این چند موردی که در این مقاله ذکر شده اند نه تن‌ها برای شما دسترسی آسان به پول مورد نیاز را فراهم می‌کند، بلکه برای حفظ امنیت شما در شرایط ضروری نیز مهم هستند.

کد خبر : ۴۶۶۶۹
بازدید : ۷۹۰۸
۵ موردی که همیشه باید در کیف پول خود به همراه داشته باشید (و ۴ وسیله‌ای که باید در خانه نگه دارید)
فرادید | کیف پول وسیله‌ای است که هیچ گاه نباید جیب و یا کیف شما را سنگین کند. همیشه به یاد داشته باشید و اطمینان حاصل کنید، که به هر جایی که می‌روید این چند مورد را در کیف پول خود به همراه دارید. این چند موردی که در این مقاله ذکر شده اند نه تن‌ها برای شما دسترسی آسان به پول مورد نیاز را فراهم می‌کند، بلکه برای حفظ امنیت شما در شرایط ضروری نیز مهم هستند.

به گزارش فرادید به نقل از دیسکاور، در اینجا به چندین مورد وسیله‌ای که باید در خانه نگهداری شوند - و چند وسیله‌ای که باید همراه شما باشند اشاره شده است.

چه چیزی را باید در کیف پول خود نگه دارید.

۱ - پول نقد
احتمالا شما از کارت‌های اعتباری و بانکی برای خرید‌های روزمره و پرداخت بدهی‌های خود استفاده می‌کنید، اما مهم است که همیشه کمی پول نقد نیز به همراه خود داشته باشید. اما در برخی شرایط بهتر است که آماده باشید تا هزینه را به صورت نقدی پرداخت کنید، زیرا ممکن است عابر بانک در دسترس نباشد و یا دچار مشکلات فنی شده باشد.

۲ - دو کارت اعتباری
کاملا عاقلانه است که همیشه نه تنها یک کارت اعتباری اصلی بلکه یک کارت یدک نیز در کیف پول ، با خود به همراه داشته باشید. مطئمنا شما نمی‌خواهید در زمانی که یک مسئله فنی با کارت اعتباری اصلی وجود داشت، متعجب و نگران شوید. در این شرایط به راحتی می‌توانید از کارت اعتباری دیگری که به همراه دارید استفاده کنید، در این صورت تن‌ها مسئله ممکن، محدودیت هزینه است. اگر بیشتر از دو کارت اعتباری دارید، می‌توانید ما بقی کارت‌ها را در خانه نگهداری کنید، مگر اینکه قصد داشته باشید از یکی از آن‌ها استفاده کنید. در این صورت، اگر زمانی کیف پول شما سرقت شود، گزارش دادن دو کارت سرقت شده به مراتب می‌تواند زودتر انجام شود و همچنین زمان کمتری را از شما بگیرد. کارت‌های اعتباری امکان خرید و دسترسی به پول نقد را نیز به خوبی برای شما فراهم می‌کنند.

۳ - کارت شناسایی و آدرس محل سکونت.
در بسیاری از مواقع شما حتما باید کارت شناسایی رسمی داشته باشید، بنا براین بهتر است همیشه در کیف پول خود، یک کارت شناسایی معتبر را نگه دارید. کارت شناسایی مانند گواهی نامه، برای رانندگی گرفته و فراتر از آن، در نتیجه توصیه ما این است که همیشه یک کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید.

۴ - اطلاعاتی برای تماس اضطراری
همیشه در کیف پول خود شماره تلفن همراه یکی از نزدیکان و یا خود را نگه دارید (بنابر این اگر فردی کیف پول گمشده را پیدا کند، می‌تواند با شما تماس بگیرد). همچنین در زمان‌های اورژانسی، این اطلاعات تماس دوستان و بستگان می‌توانند کمک فراوانی کنند. اگر دچار بیماری خاص و یا آلرژ‌ی شدیدی هستید، بهتر است در کارت موجود در کیف پول ذکر کنید، تا در مواقع خطرناک، پرسنل پزشکی به راحتی به شرایط و محدودیت‌های پزشکی پی ببرند. حمل چنین کارتی، می‌تواند زندگی شما را نجات دهد.

چیز هایی که هیچ وقت نباید با خود حمل کنید.

۱ - شناسنامه و پاسپورت
در مواقعی که باید آن‌ها را به همراه داشته باشید - هنگامی که سفر می‌کنید و یا از شهری به شهر دیگر می‌روید. -، اما در زمان هایی که شما به آن‌ها نیازی ندارید، بهتر است در یک مکان امن در خانه نگهداری شوند. اگر فردی آن‌ها را از شما سرقت کند، ممکن است هویت شما را نیز سرقت کند.

۲ - کلید یدک درب خانه
به همراه داشتن آدرس خانه و کلید یدک در کنار هم می‌تواند خطراتی را به همراه داشته باشند. زیرا در صورت به سرقت رفتن کیف پول ، آن فرد می‌توان به راحتی به خانه شما دسترسی پیدا کند. حال اگر نگران گم کردن کلید‌های همراه خود هستید، بهتر است که کلید یدک را در مکانی امن قرار دهید و یا آن را به یک دوست و یا همسایه مورد اعتماد بسپارید.

۵ موردی که همیشه باید در کیف پول خود به همراه داشته باشید (و ۴ وسیله‌ای که باید در خانه نگه دارید)

۳ - لیستی از رمز عبور کارت‌ها
مراقب سارقین آنلاین در وب سایت‌ها باشید. اگر شما رمز عبور کارت‌های بانکی خود را یادداشت می‌کنید، بهتر است آن‌ها را در یک مکان امن در خانه نگه دارید و هرگز با خود حمل نکنید.

۴ - دسته چک
حمل دسته چک‌های خالی، موردی بسیار مهم است، زیرا ممکن است در صورت حمل آن با خود و سرقت شدن آن مورد سو استفاده افراد سود جو قرار بگیرد.

۵ موردی که همیشه باید در کیف پول خود به همراه داشته باشید (و ۴ وسیله‌ای که باید در خانه نگه دارید)

منبع: discover
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید