اسپورت و جوان مثل آلپاین

اسپورت و جوان مثل آلپاین

آنگونه که برخی سایت‌های خبری گزارش داده‌اند آلپاین A110 در ابتدا به 12 کشور اروپایی وارد خواهد شد که شامل اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا می‌باشد. این خودرو نهایتاً در سال 2018 وارد سایر بازارها از جمله ژاپن نیز خواهد شد.

کد خبر : ۴۷۴۶۷
بازدید : ۲۲۷۵
فرادید | رنو مدت‌هاست تلاش می‌کند در رده محصولات اسپورت وارد شده ازین رو هر از گاه، با ارائه خودروهای کانسپت کوپه مثل تریزور یا ورود به مسابقات اتومبیلرانی فرمول1 بخشی از دلبستگی خود به بخش حساس و پرحاشیه تولید خودروی اسپورت را برملا می‌کند. این خودروساز فرانسوی اخیرا اما خودروی آلپاین ای110 را رونمایی کرده که محصولی جذاب، مدرن و کوچک با رگه‌های غنی اسپورتی بوده به طوری که کوپه جدید رنو با داشتن فرم بدنه‌ رترو که شبیه به مدل 1974 آلپاین 110 است، می‌تواند به خوبی با رقبای خود در بخش‌های مختلف فنی و ظاهری جدال کند.
به گزارش فرادید، آلپاین ای 110 جدید که اخیرا با حضور رییس‌جمهور فرانسه و مدیر عامل رنو در کارخانه قدیمی رنو در فرانسه روی خط تولید رفته قرار است سالانه 6000 هزار دستگاه از روی مدل 110 مونتاژ کند و رنونیسان برای تحقق بخشیدن به این مهم، 35 میلیون یورو جهت تجهیز کارخانه هزینه کرده‌اند. آنگونه که برخی سایت‌های خبری گزارش داده‌اند آلپاین A110 در ابتدا به 12 کشور اروپایی وارد خواهد شد که شامل اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا می‌باشد. این خودرو نهایتاً در سال 2018 وارد سایر بازارها از جمله ژاپن نیز خواهد شد.
تنها گزینه پیشنهادی رنو برای نصب روی آلپاین جدید یک پیشرانه 4 سیلندر توربو و 1800سی‌سی است که در مرکز خودرو جاسازی شده که با هاچ‌بک داغ رنو مگان آر.اس همسان بوده و با قدرت 252 اسب بخاری و گشتاور 320 نیوتون متری، شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت خوبی معادل 4.5 ثانیه را به ثبت رسانده و البته راننده آلپاین را قادر می‌سازد تا به حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت نیز دست یابد. اینجا می‌توانید آلبوم کاملی از این خودروی فرانسوی را ببینید.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید