تصاویر/ خط تولید دنا

تصاویر/ خط تولید دنا

اغلب کانال‌های تلگرامی و رسانه‎‎های خودرویی به تمجید از این سدان ایرانی پرداخته و به غیر از انتقاداتی که به نحوه جای گذاری دکمه سیستم حرکت-توقف(استارت - استاپ) صورت گرفته، مجموعا بازخورد عمومی به این محصول ایرانی در فضای رسانه‌ای کشور مثبت بوده است.

کد خبر : ۴۷۷۹۴
بازدید : ۱۴۶۲۷
فرادید | به نظر می‌رسد محصول ایران خودرو کم‌کم شرایط دلخواه خود را در بازار ایران پیدا می‌کند. دنا که از سال 94 تا کنون توانسته بالغ بر 60 هزار دستگاه فروش داشته باشد، با افتتاح خط تولید دو نمونه ارتقایافته پلاس و توربو پلاس احتمالا از ابتدای سال 97 جای بهتر و بالاتری در سبد تولیدات ایران خودرو داشته و با توجه به بازه قیمتی 45 تا 65 میلیون، به نظر می‌رسد بتواند حجم عظیمی از تقاضای این بخش را به سمت خود جذب کند.
به گزارش فرادید، پس از افتتاح رسمی خط تولید نمونه‌های فیس‌لیفت دنا با نام پلاس و توربو پلاس، اخیرا گفته شده نمونه توربوپلاس این خودرو به جعبه دنده 6سرعته خودکار ساخت پانچ بلژیک مجهز شده است. در یک آلبوم تصویری این خودرو را که به نظر بهترین خودروی ایرانی ساخته شده تا کنون می‌توان لقب داد زیر ذره‌بین قرار داده‌ایم. جالب است که اغلب کانال‌های تلگرامی و رسانه‎‎های خودرویی به تمجید از این سدان ایرانی پرداخته و به غیر از انتقاداتی که به نحوه جای گذاری دکمه سیستم حرکت-توقف(استارت - استاپ) صورت گرفته، مجموعا بازخورد عمومی به این محصول ایرانی در فضای رسانه‌ای کشور مثبت بوده است. به نظر می‌رسد در صورت قیمت‌گذاری صحیح، این محصول ایرانی بتواند در مقابل اقسامی از خودروهای چینی حاضر در بازار ایران و منطقه حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید