فروش رویایی کادیلاک در چین

فروش رویایی کادیلاک در چین

به لطف بازار روبه رشد چین، احیای دوباره برند 115 ساله کادیلاک رنگ واقعیت به خود گرفته و این شرکت هم ایک در چین فروشی بیش از بازار آمریکا دارد.

کد خبر : ۴۸۲۶۰
بازدید : ۲۲۵۳

فروش رویایی کادیلاک در چین

سال 2017، سال خوبی برای خودروسازان لوکس بوده است. چراکه کادیلاک دومین رکورد فروش خود را در طول 115 سال قدمت خودش به ثبت رساند. این خودروساز لوکس، با افزایش فروش 15.5 درصدی در سال 2017 نسبت به سال قبل، موفق شد که تعداد 356 هزار و 467 دستگاه خودرو در سراسر دنیا به فروش برساند. دلیل اصلی موفقیت فروش کادیلاک، بازار چین بوده است، چراکه این فروش این برند در سال 2017، نسبت به سال قبل، رشد 50 درصدی در چین داشته است. همچنین فروش کادیلاک در سایر نقاط جهان هم، رشد 10 درصدی داشته است.

فروش رویایی کادیلاک در چین

یوهان دی نیسشن(مدیرعامل کایدلاک)، بیان کرد: "ثبت این رکورد فروش، باعث احیای مجدد این برند 115 ساله لوکس ساز آمریکایی شد." هدف کادیلاک در احداث یک مرکز ثانویه تولید و توزیع محصولاتش در آمریکا، به خوبی پیش می‌رود، همچنین در کنار این پروژه، فروش محصولات کادیلاک در بازار چین هم، افزایش روزافزونی دارد و این شرکت را به اهدافش نزدیک کرده است. پرفروش‌ترین محصول این برند، کراس‌اوور XT5 بوده که کادیلاک موفق شده تعداد 143 هزار و 905 دستگاه از این خودرو را به فروش برساند و این خودرو به تنهایی 40 درصد از کل فروش کادیلاک را به خود اختصاص داده است. فروش جهانی کادیلاک ATS هم همچنان خوب بود و در سال گذشته، 17.2 درصد رشد داشته است.

فروش رویایی کادیلاک در چین

به دنبال این فروش خوب، ارزش متوسط معاملات کادیلاک در آمریکا، به بالاترین حد خود رسید، میانگین ارزش معاملات فروش کادیلاک در آمریکا در سال گذشته، 54 هزار دلار بوده است. این موضوع باعث شد تا کادیلاک، دومین میانگین قیمت بالای معاملات، در بین خودروسازان در آمریکا را به خود اختصاص دهد. مدیرعامل کادیلاک افزود: با معرفی محصولات جدید همانند کادیلاک XT4 و افزایش کیفیت محصولاتمان، در سال 2018 پیش‌بینی می‌کنیم که در جایگاه بالاتری را نسبت به سال گذشته به خود اختصاص دهیم.

فروش رویایی کادیلاک در چین

علی‌رغم افزایش فروش کادیلاک در بازارهای جهانی، فروش محصولات این خودروساز در آمریکا، 8 درصد کاهش داشته است و سال 2017، اولین سالی بوده است که کادیلاک، فروش بیشتری در بازار چین نسبت به آمریکا داشته است، چراکه این خودروساز موفق شده در بازار چین تعداد 175 هزار و 489 دستگاه به فروش برساند، در حالی در آمریکا تنها 156 هزار و 440 دستگاه کادیلاک فروخته شده است. در صورتی که رشد کادیلاک در بازار چین همچنان ادامه داشته باشد، شاهد یک رکوردشکنی دیگری از کادیلاک در سال 2018 خواهیم بود.

منبع : خودرونویس

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید