سامسونگ چه خوابی برای گلکسی اس9 دیده ؟

سامسونگ چه خوابی برای گلکسی اس9 دیده ؟

گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 از یک نمایشگر 5.8 اینچی سوپر آمولد برخوردار است، در حالی که برادر بزرگ‌تر آن به یک نمایشگر 6.2 اینچی سوپر آمولد تجهیز خواهد شد.

کد خبر : ۴۸۷۷۸
بازدید : ۲۵۸۸

به تازگی یک سایت چینی مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را منتشر کرده است. بر این اساس مدل اس 9 از دوربین تک لنزی و مدل اس 9 پلاس از یک دوربین دوگانه برخوردار خواهند بود. دیگر مشخصات دو پرچمدار سال 2018 سامسونگ را در ادامه بخوانید.

سامسونگ اخیرا خبر معرفی دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به عنوان پرچمداران سال 2018 خود در کنگره جهانی موبایل بارسلونا که ماه آینده برگزار می‌شود را تایید کرده است. پیش از آن، انتظار می‌رود گوشی های پرچمدار خانواده Galaxy S در نمایشگاه CES 2018 معرفی شوند، اما این اتفاق رخ نداد. پیشتر شایعه شده بود که یک گوشی پرچمدار با نام گلکسی ایکس (Galaxy X) نیز به جمع گوشی های پرچمدار سری Galaxy سامسونگ اضافه خواهد شد، اما بعید به نظر می‌رسد چنین چیزی رخ دهد. حال یک سایت تکنولوژی چینی، به اطلاعات کاملی از دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 پلاس دست یافته است که در ادامه مشاهده خواهیم کرد.

سامسونگ چه خوابی برای گلکسی اس9 دیده ؟

به نقل از این اطلاعات، گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 از یک نمایشگر 5.8 اینچی سوپر آمولد برخوردار است، در حالی که برادر بزرگ‌تر آن به یک نمایشگر 6.2 اینچی سوپر آمولد تجهیز خواهد شد. هر دو مدل از تراشه‌های اسنپدراگون 845 (نسخه آمریکایی) یا اگزینوس 9810 (نسخه بین‌المللی) قدرت خواهند گرفت و انتظار می‌رود که آن‌ها از رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی و رم 6 + حافظه 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقا حافظه داخلی برخوردار باشند.

این اطلاعات همچنین نشان می‌دهد که گلکسی S9 از یک دوربین تک لنز 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.5 و مجهز به تثبیت کننده اپتیکال تصویر استفاده خواهد کرد. این درحالیست که ظاهرا برادر بزرگ‌تر آن یعنی گلکسی اس 9 پلاس به یک دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 12 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.4 و f/1.5 با دو تثبیت کننده اپتیکال تصویر تجهیز می‌شود. هر دو مدل دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 نیز خواهند بود. از دیگر قابلیت‌های مورد انتظار پرچمداران جدید سامسونگ می‌توان به بند LTE کت 18، بلوتوث، NFC، درگاه USB‌ نوع C، پشتیبانی از 2 سیم کارت و غیره اشاره کرد.

منبع: گجت‌نیوز

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید