تصاویر/ تجریه خوابیدن در آسمان!

تصاویر/ تجریه خوابیدن در آسمان!

یک خبر خوب برای مسافرانی که همیشه با چالشی برای خواب در هواپیما مواجه بودند. با یک بلیط هواپیما‌های کلاس متوسط (Premium class) شما می‌توانید از یک فضای راحت، خصوصی و به اندازه کافی آرام لذت ببرید.

کد خبر : ۴۸۹۱۸
بازدید : ۳۹۸۱
فرادید | یک خبر خوب برای مسافرانی که همیشه با چالشی برای خواب در هواپیما مواجه بودند. با یک بلیط هواپیما‌های کلاس متوسط (Premium class) شما می‌توانید از یک فضای راحت، خصوصی و به اندازه کافی آرام لذت ببرید.

۱ - در سال جاری اولین تخت دو نفره در کلاس تجاری (business class) توسط خط هوایی قطر (Qatar Airways) معرفی شد. همچنین دو محصول انقلابی تختخوابی فرست کلاس (first-class) در هواپیما A۳۸۰ سنگاپور به همراه ۷۷۷ صندلی ارائه شدند.

۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید

۲ - ایر فرنس (Air France)
ممکن است در ارتفاع ۳۵،۰۰۰ فوتی از سطح دریا باشید، اما کابین فرست کلاس ایر فرنس La Première به اندازه اتاق یک هتل شیک می‌باشد. شام توسط سر آشپز دانیل بولود فراهم می‌شود. ملحفه‌ها تمیز و سفید، به همراه یک دست لباس راحتی نیز موجود می‌باشد.

تختخواب‌ها به اندازه کافی شیک و مجهز هستند و ابعادی ۶،۵ فوتی دارند، در واقع یکی از بزرگترین نمونه‌های موجود در هواپیما‌های تجاری است. La Première بویئنگ ۷۷۷-۳۰۰ER، چهار کابین صمیمی و زیبا دارد. (ایر باس A۳۸۰، ۹ کابین دارد.) وجود پرده‌های کف تا سقف فضای خصوصی مناسبی را فراهم آورده اند.

۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید

۳ - جت بلو (JetBlue Airways, Mint)
برای مسافران تجاری، استراحت در یک پرواز بین المللی امری ضروری است، در پرواز‌های کوتاه نیز استراحتی کوتاه شاید بد نباشد.

در پرواز‌های داخلی متوسط صندلی‌هایی که قابلیت تخت شدن دارند (شش فوت، هشت اینچ)، از دیگر قابلیت‌های صندلی Mint می‌توان به قابل تنظیم بودن و سیستم ماساژ اشاره کرد.
۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید

۴ - خط هوایی ژاپن (Japan Airlines , First Class Suite)
بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ER در مسیر‌های توکیو و نیویورک، سانفرانسیسکو، شیکاگو، لندن و پاریس می باشد. تختخواب‌ها در فرست کلاس JAL دارای ۶.۵ فوت طول، به طور کامل مسطح و سفارشی ساخته شده اند به همراه بالش‌های Airweave و پد تشک در صورت در خواست ارائه می‌شوند.

خدمه پرواز تسهیلاتی مانند ماسک صورت و پاکسازی پوست برای مسافران ارائه می‌دهند.

۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید

۵ - اتحاد (Etihad: First Apartment)
سوئیت‌های فرست آپارتمان A۳۸۰ اتحاد برای شما این امکان را فراهم می‌آورند تا با فشردن دگمه "do not disturb" درب را ببندید تا در تخت‌های شش فوتی-ده اینچی بدون وجود هیچ مزاحمتی به استراحت بپردازید.

سوئیت‌های بزرگ در هر طرف راهرو وجود دارند و در مجموع ۹ عدد می‌باشند. مسافران می‌توانند از وجود حمام در سه سوئیت هواپیما بهره ببرند.

۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید

۶ - کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific: First Class)
کاتای پاسیفیک فرست کلاس یکی از جدیدترین محصولات در بازار نیست، اما هنوز هم به عنوان یک پیشوا در این زمینه به شمار می‌رود.

صندلی‌ها به جای چهار پایه استاندارد سه پایه دارند و فضای مناسبی برای استراحت ارائه می‌دهند همچنین قابلیت تنظیم دارند.

لباس‌های راحتی شیک، طراحی شده توسط خیاط هنگ کنگی PYE به همراه ملحفه‌های لوکس، بالش و کوسن‌های زیبا در هر سوئیت موجود می‌باشند. صندلی‌ها مجهز به سیستم ماساژور هستند.

۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید

۷ - کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific: Business)
صندلی‌های کلاس تجاری کاتای پاسیفیک در سال ۲۰۱۰ توسط James Park Associates طراحی شد، او طراح قطار لوکس Belmond Grand Hibernian نیز بوده است. صندلی‌ها قابلیت تختخواب شدن دارند و دارای یک دستگیره کشویی می‌باشند، عرض صندلی‌ها از ۲۱ اینچ (نشسته) تا ۲۹ اینچ (کاملا خوابیده) تغییر می‌یابند.

۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید

۸ - خط هوایی سنگاپور (Singapore Airlines: Suites)
پس از گذشت یک دهه، تختخواب‌های این هواپیما همچنان یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود. درب‌های کشویی آن به شما اجازه می‌دهند تا حریم خصوصی خود را داشته باشید.

در ماه نوامبر، شرکت نمونه‌های تکمیل شده جدید را به نمایش گذاشت، سوئیت‌ها تقریبا دو برابر فضای شخصی هستند و مانند اتاق‌های یک هتل لوکس می‌مانند.

۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید

۹ - سوئیس (Swiss: First Class)
کابین‌های فرست کلاس این هواپیما این امکان را فراهم می‌آورند تا به راحتی آن‌ها را تنظیم کنید، هر سویئت دارای ویژگی‌های مختص خود می‌باشد.

Boeing ۷۷۷-۳۰۰ER فرست کلاس دارای صندلی‌های راحت تری می‌باشد و صندلی‌ها در حالت تختخوابی فضای مناسبی ارائه می‌دهند. تمامی ملحفه، بالش و پارچه‌ها از کیفیت عالی بر خوردار هستند.

زیادی برای استراحت مناسب هستند! یک تلویزیون فلت ۳۲ اینچی در هشت سویئت وجود دارد. یک فضای ایده آل جهت تماشای برنامه دلخواه.
۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید

۱۰ - قطر (Qatar Airways: Qsuite)
اولین تخت دو نفره در کلاس تجاری که در سال ۲۰۱۷ به وجود آمد و قرار است تا آخر سال ۲۰۱۸ تمامی هواپیما‌های بویئنگ ۷۷۷-۳۰۰ER و Airbus A۳۵۰ باید چنین تجهیزاتی داشته باشند. در حال حاضر مسافرین می‌توانند در اواسط ماه دسامبر با خط هوایی Qsuites پرواز‌های بین کشور‌های دوحه، لندن، پاریس و نیویورک را تجربه کنند.

فضای کابین‌ها برای مسافران این امکان را فراهم می‌آورند تا فضای خصوصی خانوادگی و انحصاری خود را داشته باشند.

سرویس تختخواب، بالش و ملحفه‌ها از کیفیت بالایی بر خوردار هستند. با فشردن دکمه "do not disturb" می‌توانید خدمه پرواز را آگاه کنید تا مزاحم استراحتتان نشوند.

۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید

۱۱ - ویرجین استرالیا (Virgin Australia: The Business)
ویرجین استرالیا دارای کابین‌های تجاری فوق العاده لوکس، در سال ۲۰۱۶ معرفی شده است.

هنگامی که زمان چرت زدن و استراحت فرا می‌رسد می‌توانید صندلی‌های خود را به تخت‌هایی به ابعاد ۸۰ اینچی تغییر دهید.

در مجموع ۳۷ صندلی در هواپیما وجود دارد که هر کدام به یک راهرو دسترسی دارند. نورخیره کننده بنفش شیکی خاصی را به فضا می‌دهد.

۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید

۱۲ - امارات (Emirates: First Class)
در اوایل ماه دسامبر، امارات یک فرست کلاس جدید در بویئنگ‌های انتخابی ۷۷۷-۳۰۰ER معرفی کرد. صندلی‌ها و کابین‌ها مجهز به چراغ‌های ال‌ای دی " ستاره‌ای " به همراه پانل‌های سرامیکی، پنجره‌های مناسب برای داشتن دید کافی از فضای بیرون و همچنین درب خصوصی همگی با هم یک فضای کاملا شخصی به وجود می‌آورند.

۱۲ هواپیمایی که به شما اجازه می‌دهند راحت بخوابید


منبع: سی‌ان‌ان
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید