رزرو تور استانبول و تور گرجستان ویژه نوروز 97 در سایت لست تورز

همواره یکی از انتخابهای تورهای مسافرتی داخلی و خارجی در عید نوروز دغدغه خیلی از خانواده های ایرانی بوده است و جلب نظر تمام اعضای خانواده برای انتخاب یک تور مسافرتی بعضا به یک مشکل بزرک در خصوص انتخاب تورهای نوروز 97 تبدیل شده است.

کد خبر : ۴۹۲۳۵
بازدید : ۱۵۰۸

همواره یکی از انتخابهای تورهای مسافرتی داخلی و خارجی در عید نوروز دغدغه خیلی از خانواده های ایرانی بوده است و جلب نظر تمام اعضای خانواده برای انتخاب یک تور مسافرتی بعضا به یک مشکل بزرک در خصوص انتخاب تورهای نوروز 97 تبدیل شده است.

وب سایت گردشگری لست تورز در سه سال فعالیت خود توانسته بهترین آژانسهای مسافرتی تهران را در یکجا گرد هم آورد و با فضای رقابتی بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی را در گروه های مختلف به شما مسافرین عزیز ارائه دهد.کافیست وارد سایت لست تورز شوید و برای مثال تور استانبول را از منو تورهای بالای صفحه انتخاب نمائید.

پس از ورود به صفحه تور استانبول میتوانید تورهای شهر استانبول با قیمتهای متنوع و پروازهای مختلف و زمان های مناسب سفر خود را مشاهده و با کلیک بروی هر تور وارد صفحه جزئیات بیشتر تور استانبول خود گردید و پس از دیدن قیمت تور استانبول و پرواز تور استانبول با آژانس مسافرتی مورد نظر در ارتباط باشید.

لست تورز براساس تجربیات سه سال گذشته پر بازدید ترین تورها پس از شهر استانبول ترکیه تور آنتالیا را به شما عزیزان معرفی مینماید و در کشورهای اروپایی ارزانترین کشور برای مسافرت در سه سال گذشته تور گرجستان میباشد همچنین در سال گذشته تور باکو نیز در صدر انتخابهای مسافرین ایرانی قرار گرفته است. و اما انتخاب شهر توریستی کشور عزیزمان ایران بر اساس تجربه تور کیش و تور مشهد میباشد.

شما همچنین میتوانید به راحتی به کانال تلگرام لست تورز به نشانی @Lasttours1 ملحق شوید و بصورت روزانه از آفرهای تورهای مسافرتی و تور لحظه آخری باخبر شوید.

حال این سئوال مطرح میشود چرا استانبول ترکیه با تمام مشکلاتی که دریک سال گذشته تجربه کرده است بازهم انتخاب اول ایرانیان میباشد و میتوان اینطور خلاصه نمود که شهر استانبول با داشتن دریای مدیترانه انرژی مثبت یک سفر را چند برابر میکند و کلی رستوران با انواع غذاهای نظیر برک، سیمیت، بالیک اکمک، لهمجون، دوروم، تانتونی، کوکورچ و انواع کافی شاپ ها در کنار دریا و خیابان استقلال و کلی پاساژ بزرگ و مشهور با اجناس با کیفیت که تجربه یک خرید موفق و ارزان را تا سالها در ذهن شما تداعی میکنند

استانبول در یک نگاه

بشیکتاش محله ثروتمندان ترکیه که عمدتا هتل 5 ستاره ترکیه اینجا قراردارد.البته دوستداران فوتبال بازدید از ورزشگاه بشیکتاش در تور استانبول را از دست ندهیدمحله ببک که نزدیکترین قسمت اروپایی نزدیک پل بسفر و منطقه ایان نشین ترکیه میباشد.محله باکرکوی یکی دیگر از مناطق خوب استانبول با مراکز خرید کاپاسیتی و مرمرا فروم میباشد. ایا صوفیه، مسجد سلطان احمد، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ در منطقه سلطان احمد قراردارد البته خانم های که به دنبال لباس شب هستند حتما محله کادیکوی را بازدید نمایند.

محله آکسارای استانبول جزء مناطق قدیمی میباشد ولی بدلیل قدمت طولانی کلی پاساژ و محل خرید و رستوران و هتل اقتصادی داردو در انتها بازدید از محله بی اغلو و خیابان استانبول را هر توریست ایرانی در تور استانبول ترکیه تجربه نموده است.

گرجستان در یک نگاه

کشوری با 70 هزار متر مربع وسعت و کشور تازه تاسیس و جدا شده از شوروی میباشد و اب و هوای با 10 درجه سردتر بودن از ایران دارد و بدلیل سواحل با اب و هوای معتدل چند سالی است که به قطب جدید گردشگری در منطقه بدل شده است.و شما انواع و اقسام تور گرجستان را که توسط آژانس های لست تورز ارائه میشود را مشاهده مینمائید و شهر کارتلی با اینکه از شهر های دیگر گرجستان مانند باتومی کوچکتر است ولی همچنان مرکز اقتصادی گرجستان میباشد.

در غرب گرجستان ریونی با آثار جهانی ثبت شده در یونسکو خودنمایی میکنند و گوسفندان طلایی این منطقه در جهان معروف میباشد. باتومی , سوخومی, کوتایسی, گوری, آخالتسیخه, تلاوی و متسخیتا مناسب برای ورزشهای زمستانی بخصوص اسکی میباشد.

در تور گرجستان از موزه استالین، بلوار باتومی، دریاچه نوریگلی، پارک آبی باتومی، پارک دلفینها دیدن نماید اگر علاقمند به مطالب بیشتر راجب گرجستان میباشید کافیست به منو جاذبه های گردشگری لست تورز وارد شوید و در کادر جستجو سمت راست گرجستان را تایپ کنید و سپس اینتر بزنید و کلی مطالب مهم و بدرد بخور برای سفر به گرجستان را خواهید دید.سایت لست تورز را فراموش نکنید تا همواره از سفرهای باکیفیت لذت ببرید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید