چری برند جدید خود را معرفی کرد

چری برند جدید خود را معرفی کرد

جتور برنامه‌های گسترده‌ای دارد، اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست این برند چه جایگاهی بین برندهای چری، کویین و کوروس خواهد داشت.

کد خبر : ۴۹۷۷۲
بازدید : ۳۷۰۸

چری با انتشار تصویرهای رسمی از SUV جتور ایکس 70، زیرمجموعه جدید خود برای بازار چین را معرفی کرد. نام چینی این برند جیِتو (Jietu) است که بهترین ترجمه آن را می‌توان «پیروز جاده» دانست. ایکس70 نخستین محصول این برند است. جتور قصد دارد طیف گسترده‌ای از محصول را در رده‌های SUV و MPV ارائه کند که نام‌گذاری آن‌ها به شکل دیوانه‌واری به محصولات ولوو شبیه است. مدل ایکس90، یک شاسی بلند بسیار بزرگ هفت نفره است که امسال معرفی می‌شود. X70 EV نیز نسخه الکتریکی ایکس 70 محسوب می‌شود.

چری برند جدید خود را معرفی کرد

مدل‌های V60، V70 و V90 نیز محصولات این خودروساز در رده MPV است که ابتدای سال 2019 معرفی خواهد شد.جتور برنامه‌های گسترده‌ای دارد، اما هنوز به طور دقیق مشخص نیست این برند چه جایگاهی بین برندهای چری، کویین و کوروس خواهد داشت.

چری برند جدید خود را معرفی کرد

جتور ایکس 70 در دو تیپ پایه و S عرضه خواهد شد. خلاف آن‌چه به نظر می‌رسد تیپ S قرار نیست به عنوان نسخه اسپرت عرضه شود، اما در رده بالاتری قرار دارد و لوکس‌تر است. اندازه این خودروی هفت نفره به ترتیب در طول، عرض و ارتفاع 4720، 1900 و 1695 میلی‌متر است و فاصله دو محور آن 2745 میلی‌متر اعلام شده است، همچنین وزن خالص این خودرو 1560 کلوگرم عنوان شده است. جتور ایکس70 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو مجهز ااست که 150 اسب‌بخار و 210 نیوتن متر گشتاور را به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند، درست مشابه آن‌چه در تیگو7 مورد استفاده قرار گرفته است.

چری برند جدید خود را معرفی کرد

نکته جالب توجه در مورد ایکس70، طراحی کاملا متفاوت نسخه‌های پایه و S آن است که در دومین نسخه تمام تجهیزات دیجیتالی در نظر گرفته شده نمایشگری بزرگ‌تر نسبت به نسخه پایه در آن استفاده شده است.

منبع : خودرونویس

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید