تولید نسل بعدی فوکوس در اروپا

تولید نسل بعدی فوکوس در اروپا

با توجه به روند نزولی فروش فوکوس، برای اینکه این خودرو بتواند در بازار موفق شود، باید تجهیزات زیادی را فورد به فوکوس اضافه کند تا جذابیت این خودرو از رقبایش بیش‌تر شود.

کد خبر : ۴۹۹۴۵
بازدید : ۱۶۴۴

شرکت خودروسازی فورد قصد دارد تا نسل بعدی فورد فوکوس را در یک رویداد جداگانه در ماه آپریل در اروپا رونمایی کند، پیش از این، فورد قصد داشت تا این خودرو را در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی کند. فورد قصد دارد تا نسخه اروپایی فوکوس را در آلمان به تولید برساند و خط تولید نسخه آمریکای شمالی این خودرو، در اواسط سال 2019 به چین منتقل خواهد شد و این زمانی اتفاق می‌افتد که تولید این خودرو در کارخانه میشیگان فورد در سال 2018 متوقف شود. این اتفاق به این معنی است که حدود یک سال فورد فوکوس در بازار آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد، اما فورد بیان کرده است که با این کار حدود یک میلیارد دلار صرفه‌جویی کرده است. با توجه به افزایش تقاضای خودروهای کراس‌اوور و SUV در آمریکا، هدف فورد از تولید فوکوس در اروپا، به دست آوردن بازار از دست رفته آمریکا در اروپا است.
تولید نسل بعدی فوکوس در اروپا

نسل فعلی فورد فوکوس در سال 2012 معرفی و به بازار عرضه شد و با توجه به داشتن رقبای قدرتمند و به‌روزی همانند هوندا سیویک، شورولت کروز و کیا فورته، ظاهر و طراحی این خودرو کمی قدیمی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، فروش فوکوس از سال 2012 تا 2018 رفته رفته کاهش یافته است و پیش‌بینی می‌شود که سال 2017 بدترین سال برای فوکوس باشد.با توجه به روند نزولی فروش فوکوس، برای اینکه این خودرو بتواند در بازار موفق شود، باید تجهیزات زیادی را فورد به فوکوس اضافه کند تا جذابیت این خودرو از رقبایش بیش‌تر شود. پیش‌بینی می‌شود در کنار مدل‌های معمولی این خودرو، تریم ST و مدل استیشن این خودرو نیز در اروپا عرضه شود که پس از عرضه این مدل‌ها در اروپا، پیش‌بینی می‌شود که این مدل‌های مشابه در آمریکا نیز عرضه شوند.

فورد در خصوص پیشرانه نسل جدید فوکوس، هنوز جزییاتی را منتشر نکرده است، اما با توجه به سرمایه‌گذاری عظیم فورد در خصوص تحقیق و توسعه پیشرانه‌های الکتریکی، پیش‌بینی می‌شود که نسخه الکتریکی فورد فوکوس با ظرفیت باتری بیش‌تری به خط تولید این خودروساز بازگردد. همچنین در کنار آن پیش‌بینی می‌شود که فورد مدل هیبرید و یا پلاگ‌این هیبرید فوکوس را نیز به بازار عرضه کند.احتمال اینکه ابعاد نسل جدید فوکوس بزرگ‌تر از نسل فعلی این خودرو شود زیاد است و در صورت ایجاد این تغییر، این خودرو فضای بار و سرنشینان بزرگ‌تری نسبت به مدل فعلی این خودرو خواهد داشت.

منبع : خودرونویس

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید