با این تکنیک‌ها بلیط هواپیما خود را ارزان‌تر تهیه کنید

شما قرار است که به یک شهر دور برای انجام ماموریت یا حتی سفر بروید. مساله‌ای که ممکن در نگاه اول شما را بیشتر اذیت کند، مسیر‌های سخت دسترسی به این شهر است، یک جاده طولانی بیابانی و تطابق نداشتن ساعت حرکت قطار است و حتی اگر هم بخواهید با قطار یا اتومبیل خود به این مکان دور بروید، بیشتر زمان باید در راه باشید و جز خستگی و اتلاف وقت و حتی از دست رفتن جلسه برای شما هیچ فایده‌ای نداشته باشد.

کد خبر : ۵۰۳۵۱
بازدید : ۲۴۹۳

شما قرار است که به یک شهر دور برای انجام ماموریت یا حتی سفر بروید. مساله ای که ممکن در نگاه اول شما را بیشتر اذیت کند، مسیرهای سخت دسترسی به این شهر است، یک جاده طولانی بیابانی و تطابق نداشتن ساعت حرکت قطار است و حتی اگر هم بخواهید با قطار یا اتومبیل خود به این مکان دور بروید، بیشتر زمان باید در راه باشید و جز خستگی و اتلاف وقت و حتی از دست رفتن جلسه برای شما هیچ فایده ای نداشته باشد.

خوشبختانه این شهر دارای یک فرودگاه است که هرروزه به شهرهای مختلف پرواز دارد، پس بهترین راه انتخاب هواپیما برای رفتن به آن شهر است؛ اما به خاطر گران بودن بلیط هواپیما خیلی از افراد عطای زود رسیدن را به لقایش می بخشند و مجبور به سفر با دیگر وسایل حمل و نقل می شوند.

حال اگر ما به شما بگوییم که چگونه خرید بلیط هواپیما ارزان قیمت داشته باشید، باز هم بیخیال سفر با این وسیله می شوید؟ در این مقاله ما قصد داریم تا روش های خرید بلیط هواپیما را بیان کنیم.

تکنیک های دریافت بلیط ارزان هواپیما

  1. خیلی زود اقدام به خرید بلیط هواپیما نکنید. بلیط هایی که خیلی زود خریداری می شوند، تخفیفی برای آن ها در نظر گرفته نمی شود و شرکت ها با همان قیمت اصلی و چه بسا گرانتر به فروش می رسانند.
  2. به فکر سفر در اول، آخر و روزهای خاص نباشید. در این روزها به دلیل داشتن تراکم پروازی بالا و افزایش مسافر، بلیط ها خیلی گرانتر هستند. وسط هفته بهترین گزینه برای خرید بلیط هواپیما است؛ زیرا در این روزها کمتر کسی به فکر سفر است و شرکت ها برای اینکه با صندلی خالی پرواز نکنند، حاضر به ارائه تخفیف هستند.
  3. لحظه آخری خریداری کنید. بلیط های لحظه آخری، بلیط هایی هستند که شرکت ها برای پرکردن صندلی های خالی در نظر می گیرند. البته جایگاه صندلی این نوع بلیط ها ممکن است که خیلی مناسب نباشد ولی اگر خیلی سختگیری نیستید، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
  4. بلیط چارتر خریداری کنید. چارترها بلیط هایی هستند که یک شرکت از قبل تمامی بلیط یک پرواز را خریداری کرده است و با این اقدام تخفیف بسیاری زیادی را توانسته از شرکت هواپیمایی دریافت کند، از این رو بلیط های خود را با قیمت کمتر از قیمت اصلی به فروش می رساند. سود کمتری نسبت به حالت عادی برای شرکت وجود دارد؛ ولی افزایش فروش خواهد داشت.
  5. تمامی شرکت های هواپیمایی را بررسی کنید. لازم نیست که همیشه با یک هواپیمای خیلی لوکس و مدرن سفر کنید. اگر به فکر صرفه جویی در هزینه هستید، شرکت های هواپیمایی با هواپیمای کوچکتر و معمولی دارند را انتخاب کنید.
  6. مساله فقط صرفه جویی در خرید بلیط هواپیما نیست، برای هزینه های حمل و نقل هم می تواند در کاهش هزینه شما تاثیرگذار باشد. امروزه در تمامی شهرهای بزرگ برای رسیدن به فرودگاه ایستگاه های اتوبوس و مترو قرار داده شده است و از این رو شما لازم نیست که تاکسی دربست بگیرید.
  7. سایت های مختلف را بررسی کنید. دربعضی از سایت ها به دلیل این پرواز چارتری دارند، بلیط ها ارزانتر از بقیه شرکت ها به فروش می رسانند.
  8. به تخفیف های بعضی از شرکت ها به مشتریان خاص خود دقت کنید. اگر شما مشتری دائمی یک شرکت هواپیمایی باشید، آن ها به پاس حمایت شما از آنان، گاهی اوقات تخفیف هایی را در نظر میگیرند.

اگر به دنبال تهیه بلیط ارزان قیمت هستید و نمی دانید که چگونه تهیه کنید، ما به شما شرکت سپهر سیر را معرفی می کنیم. این شرکت که در زمینه فروش بلیط هواپیما و رزرو هتل در شهر مشهد پروازتهران به مشهد فعالیت می کند، تمامی تلاش خود می کند تا شما مسافر عزیز بتوانید بهترین و ارزانترین قیمت بلیط هواپیما را خریداری کنید.

شما با انتخاب شهرو روز پرواز، تمامی شرکت هایی هواپیمایی، ساعت پروازی و قیمت آن ها را به صورت کامل مشاهده خواهید کرد و می توانید با مقایسه آن ها با یکدیگر اقدام به خرید یکی از بلیط ها کنید. این شرکت از آنجا که در شهر مشهد قرار گرفته اند، بهترین گزینه برای عزیزانی است که درقصد سوار هوایی ارزان قیمت به مشهد مقدس را دارند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید