ویدیو/ قدیسه‌ای که ۱۳۶ سال جسدش سالم باقی مانده

حجم ویدیو: ۱۳.۱۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۱ دانلود ویدیو

گفته می‌شود برنادت دختری بسیار خوش اخلاق و مهربان بود و همیشه تسبیح به دست داشت و ذکر می‌گفت. وی چندبار مدعی شد که بانویی نورانی و مقدس را می‌بیند و با وی سخن می‌گوید، اما کسی جز او آن بانو را نمی‌دید به همین دلیل اغلب برنادت را دروغگو می‌پنداشتند

کد خبر : ۵۰۵۰۸
بازدید : ۱۵۶۶۰
این قدیس مسیحی که نامش برنادت سوبیرو می‌باشد جسدش پس از ۱۳۶ سال سالم باقی مانده در معرض دید عموم قرار دارد. می‌گویند برنادت (معروف به ماری برنادت) کسی بود که با عالم ماورا الطبیعه در ارتباط بوده است. دخترکی که بدون هیچ سوادی از زبان زنی زیباچهره سخن می‌گفت و مردم را پند و اندرز می‌داد.

گفته می‌شود برنادت دختری بسیار خوش اخلاق و مهربان بود و همیشه تسبیح به دست داشت و ذکر می‌گفت. وی چندبار مدعی شد که بانویی نورانی و مقدس را می‌بیند و با وی سخن می‌گوید، اما کسی جز او آن بانو را نمی‌دید به همین دلیل اغلب برنادت را دروغگو می‌پنداشتند.

رنادت بسیار غریبانه در حالی که از بیماری وبا و آسم رنج می‌برد در ۱۶ آپریل ۱۸۷۹ جان باخت.

برخی مقامات کلیسا به صحت سخنان برنادت اعتقاد راسخ داشتند و اظهار می‌کردند که او دختری مقدس بوده است. آن‌ها برای اثبات سخنانشان و دلایل بسیار دیگری در ۲۲ نوامبر سال ۱۹۰۹ دست به نبش قبر برنادت زدند و همان زمان بود که با پدیده‌ای غیر قابل توجیه مواجه شدند؛ جسد دختر قدیسه سالم بود، با این که صلیب و تسبیح او زنگ زده بود، اما جسد وی سالم باقی مانده بود.
گوینده: سحر بنی‌هاجر
کاری از گروه صدا و تصویر فرادید
منبع: TodayHistory.com
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید